Der poppet magen ut gitt!!

Firevakreskatter

Forumet er livet
Januarhula 2014
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Plutselig over natta så poppa magen ut. En liten babykul nederst på magen, som verken går vekk når jeg trekker inn magen, strekker armene over hodet eller ligger på ryggen. Ganske koselig i grunn :) Trodde jeg kom til å gå til uke 20 uten at noe syntes for jeg var absolutt helt flat. Tror ikke det er mulig å se det når jeg har klær på enda, og det er likså greit.
Andre som har fått en liten babykul?
 
Heldig du! :) venter enda på magen, men den er ikke kommet enda:)


Niklas 30.08.08 og lillesøster/bror påtur 04.01.14<3
 
Har fått ganske mye mage allerede. Så tipper jeg blir rimelig så stor denne omgangen også! :p
 
Ja, jeg har mage, gitt! Venter tvillinger. :D
 
Er det noen av dere som synes at når man ser ned på magen sin så ser den "gigantisk" ut, men når man da ser i speilet fra siden eller foran så er det såvidt det er en søt bump??
 
  • Liker
Reactions: H27
Er det noen av dere som synes at når man ser ned på magen sin så ser den "gigantisk" ut, men når man da ser i speilet fra siden eller foran så er det såvidt det er en søt bump??
Nei, her er det omvendt!! Haha!
 
Min har også kommet!!!!!
 
Her er det også merkbare endringer! Fått spørsmål på jobb også, så det er ikke bare jeg som legger merke til det.
 
Gøy når magen begynner å komme. Her kan jeg ikke skjule det lenger. Sa at jeg var gravid til teamene mine på jobb i går, og de hadde lurt på om jeg var gravid en stund :)
 
Er det noen av dere som synes at når man ser ned på magen sin så ser den "gigantisk" ut, men når man da ser i speilet fra siden eller foran så er det såvidt det er en søt bump??
Samme her!!! Prøver å skryte av babybumpen til familie og venner, men alle svarer bare "hææ? Det er jo nesten ingen ting der" haha, dårlig gjort. Men jeg ser det!!! Begynte først å tenke at jeg bare har lagt på meg, men kan ikke skjønne at 1 kilo kan utgjøre en så stor forskjell, BARE på magen :)
 
Bilder!! Jeg vil se bilder :D

-mobil taster-
 
ImageUploadedByBV Forum1374225952.421956.jpg

Skjønner dere hva jeg mener her?? Ser ikke trusa mi ovenifra noe jeg aldri har vært borti, men fra siden ser man ikke noe hehe
 
Min kom også, helt plutselig, da jeg kom til 15 uker! Kjemperart:) Var hos legen i går som mente jeg kom til å få en stooor mage ettersom livmoren ligger såpass "langt ute" allerede nå! Spennende :)
 
Jeg har latt meg lure av luft i magen atter en gang....... Våknet i dag med heeeelt flat mage :( Kjedelig, er så lei av å bare være oppblåst!!! Vondt er det også. Buhuuuu
 
Min begynte å visa bra nå allerede 9 veker på vei. Viser godt no:) Alt etter kordan eg kler meg då, men... Kjekt med babykul! :)
 
Har hatt gleden av å ha babykul siden uke 6 jeg. Kom veldig fort denne gangen, vi mistet i januar, så tror det er grunnen.
Nå går jeg kommentarer fra alle. For nå er den stooor!
 
  • Liker
Reactions: H27
Jeg har latt meg lure av luft i magen atter en gang....... Våknet i dag med heeeelt flat mage :( Kjedelig, er så lei av å bare være oppblåst!!! Vondt er det også. Buhuuuu

Samme her:-(
 
  • Liker
Reactions: H27
Bra vi er flere da :) Magen kommer til slutt, men skulle ønske det ikke var så lenge til, er ikke godt for selvtilliten å gå rundt med ballongmage (snakker bare for min egen del altså, siden jeg er vant til å ha en trent mage, som nå bare er stinn som en tromme) :(
 
Back
Topp