DER kom kvalmen!

Lycke<3

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Septembermødre <3
Sist svangerskap hadde jeg ingen symptomer, men det har jeg nå! Og alt har kommet i dag, svimmel og kvalm. Æsj, jeg er så kvalm!!
Sorry for syting, men holdt på å kaste opp når jeg henta snuppa i barnehagen:p

Hahaha men det er jo litt gøy da, hvordan kroppen reagerer.

Hvilke symptomer har du nå. Og hvor langt er du på vei?
Jeg er 5+3

Sent from my iPad using BV Forum

Sist svangerskap hadde jeg ingen symptomer, men det har jeg nå! Og alt har kommet i dag, svimmel og kvalm. Æsj, jeg er så kvalm!!

Jeg er 5+3

4+1 i dag. Har ikke egentlig hatt tid til å kjenne så mye etter i dag. Men har hvertfall vært veldig svimmel. Og verkende korsrygg. Litt kvalm etter lunsj. Nå er det mye murring i magen. Også er jeg trøtt kjempe trøtt hele tiden

Januar 2015 <3

6+3 (Tror jeg, eller noen få dager lengre). Små kvalm, trøtt, sulten og humørsvingninger! :P

Symptomene jeg har hatt hittil er: Værking i korsryggen, plutselig kviser, økt utflod, stikking i brystene/mage, humørsvingninger, trøtt og små kvalm.

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

4+6 og har sagt hallo til de første kvalmerundene, dukker opp når jeg blir sulten ;) tips: alltid ha ritzkjeks i veska :P

Jeg er 5+3

Jeg er trøtt, sikkelig kvalm, svimmel, ømme bryster og sinnsyke humørsvingninger... Og flyr ofte på toalettet også et par ganger på natt.. Jeg er 5+2

Sent from my iPhone using BV Forum

Tipper det blir en guttebaby på deg denne gangen :D

Litt småkvalm innimellom! Sliten og trøtt, humørsvinginger til de grader innimellom! Har og hatt en del murringen i magen, men det har heldigvis roet seg litt ned no! Er 5+3 i dag!

Litt småkvalm innimellom! Sliten og trøtt, humørsvinginger til de grader innimellom! Har og hatt en del murringen i magen, men det har heldigvis roet seg litt ned no! Er 5+3 i dag!

Åja humørsvingninger! Har skikkelig kort lunte

Det får han tåle:p hahaha!
Jepp!! Han e jo medskyldig!! ;) og han takler det veldig godt!! Sikkert en fordel at han har vert borti det før, selv om det er mange år siden!! Men eg synes at det er sykt fortvilende!! Merker at eg blir irritert og gretten og aner ikke grunnen ;) satser på at det roer seg litt seinare når kroppen blir litt mer vant til hormonene!!

Ømme bryster, tar lett til tårene kjenner jeg, irritabel :P og litt kvalm. Har vært litt fraværende i dag, men den kommer og sier hei innimellom :P

Jepp!! Han e jo medskyldig!! ;) og han takler det veldig godt!! Sikkert en fordel at han har vert borti det før, selv om det er mange år siden!! Men eg synes at det er sykt fortvilende!! Merker at eg blir irritert og gretten og aner ikke grunnen ;) satser på at det roer seg litt seinare når kroppen blir litt mer vant til hormonene!!

Ja vi skal jo "slite" med kroppene våre i 9mnd nå, så da får mannfolka tåle å slite med oss hahaha:p
Heldigvis er han her vant med at lunte mi er kort:p så han tar det ikke så høytidelig:p
Jeg prøver å smile søtt ofte:)

Ja vi skal jo "slite" med kroppene våre i 9mnd nå, så da får mannfolka tåle å slite med oss hahaha:p
Heldigvis er han her vant med at lunte mi er kort:p så han tar det ikke så høytidelig:p
Jeg prøver å smile søtt ofte:)
Samme her, men ikke alltid at han tror så masse på det uskyldige smilet mitt!!

5+5 idag. Merket kvalmen såvidt forrige uke, men kun når jeg var sulten. Nå ligger den og lurer og kommer på de dårligste tidspunktene :P er konstant svimmel, ør i hodet, hodepine i rykk og napp og det virker jo inn på hverandre alt det.. De neste ukene blir nok verst, før det jevner seg ut etterhvert. Sist kom kvalmen i uke 7 og ble værende til uke 17. Lov å håpe at den forsvinner i uke 14 da, siden den dukket opp i uke 4 :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Back
Topp