Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg igjen i den! Er nå sykemeldt i to uker pga dårlig form. Har en mistanke om at grunnen til at jeg er så sliten og den hjelpesløsheten jeg følelser er pga angsten for å miste for tredje gang. I dag har jeg ligget på sofaen og grått i flere timer. Følelsen av å ikke ha kontroll over det som skjer inni magen er nesten uutholdelig Håper det blir bedre etterhvert ♡♡Noen flere her inne som har depresjon?
Jeg lurer på om depresjonen min har blitt værre etter at jeg har blitt gravid. Har mye negative tanker og veldig tiltaksløs.
<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Jeg sliter i rykk og napp... Har heldigvis pleid å gå bra under graviditet, men denne gangen har jeg vært skikkelig paranoid. Men satser på d roer seg litt.. Men er ekstra trøtt også. Blir kjempe lett frustrert, så ja.. Pleier heldigvis gå greit med tanke på mor barn etter fødsel ,men BF har måtte vært ekstra hjemme i starten for jeg har gått å grene, og følt meg udugelig osv... Men håper jo selvsagt d blir anderledes denne gangen!
Kjenner meg igjen i den! Er nå sykemeldt i to uker pga dårlig form. Har en mistanke om at grunnen til at jeg er så sliten og den hjelpesløsheten jeg følelser er pga angsten for å miste for tredje gang. I dag har jeg ligget på sofaen og grått i flere timer. Følelsen av å ikke ha kontroll over det som skjer inni magen er nesten uutholdelig Håper det blir bedre etterhvert ♡♡
♡ alle gode ting er tre ♡
Jeg har depresjon, så snakket med jordmor om det
Ho sa det var helt normalt, noen blir verre når di blir gravide og andre kan bli bedre. Men ho sa det var viktig og gi beskjed til lege/jordmor, så man kan få noen å prate med ;-)
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Slitt med det endel litt opp og ned tidligere men blitt verre under graviditeten. Tenker alt for mye på alt å bekymrer meg ekstremt. Kan gå fra å være kjempe glad til å plutselig sitte å grine.
Snakker med både jordmor, lege å mannen min å får mye støtte så det hjelper stort
Håper det går fort over etter fødselen.
☆Jente i november☆
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Skjønner :-/Jeg går allerede å snakket med to ulike personer... Er redd jeg må øke medisinen min mer...;/
<3 Gutt feb.12 <3
Skjønner :-/
Fikk iallfall jordmor til å sjekke ut medisinen min, og den var visst ikke til noe fare for fosteret. Er visst verre om man ikke tar den..
Om det er til no hjelp
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Slit ikje med depresjon til vanlig, men fikk en veldig alvorlig svangerskapsdepresjon med snuppa. Kjenne at hode slit litt, å kjenne igjen tankemønster og symptoman fra sist. Så vet ikje helt ka æ skal gjøre æ
Satt å tenkte på det i dag, og føler jeg er verdens verste menneske som har blitt ennå mer deprimert nå. :/ Men kan ikke noe for det. Får jo ikke gjort noen ting nesten, formen har blitt helt elendig, henger over do å spyr flere timer daglig, sovner hele tiden. Da føler jeg meg bare helt for jævlig, hjelpesløs og totalt ubrukelig. Ingenting er morsomt lengre, ingenting gjør meg glad lengre. Sitter bare å ser tomt ut i lufta om jeg ikke sover,spyr eller prøver underholde meg selv med en serie ellerno. Gråter når jeg har tårer.
Off vet veldig hvordan du har det. Får du noe hjelp? Har du barn fra før?
<3 Gutt feb.12 <3
Går til psykolog pga ocd, så knakk sammen der igår, så han ville ha meg tilbake fredag og mandag. Har ikke barn fra før Er livredd jeg.
Det er bra at du går å snakker med noen. Tror kanskje du ville gjort godt av en time tidligst mulig. Kanskje det kan hjelpe deg å snakke med jordmor og?
Livredd for hva?
Og føle seg ubrukelig fordi man er dårlig er et ganske vanlig fenomen. Man får jo ikke gjort noe fornuftig. Når det er sagt så er det helt 100% lov å la huset se bomba ut mens man er dårlig.
Mitt ser ikke ut....
<3 Gutt feb.12 <3
Leste om svangerskapsdepresjon i sted. Prøvde Google om det var vanlig at depresjoner ble værre ved graviditet. Kom over en blogg som var ærlig og egentlig godt å lese fordi endelsen var god.
Gikk depresjonen din bort etter fødselen?
<3 Gutt feb.12 <3