Mener det ikke ganske lang ventetid på å få slike timer? Gikk til psykolog da jeg var 17-18 år, og måtte fint vente 6 uker..
Det vet jeg ikke... Du kan jo høre med JM, kan være det åpnet seg noe ledig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener det ikke ganske lang ventetid på å få slike timer? Gikk til psykolog da jeg var 17-18 år, og måtte fint vente 6 uker..
Nei Gud, håper ikke du trodde jeg mente at babyen tar skade av det, Nathalie. Uff, nå fikk jeg dårlig samvittighet :/ Mente bare at de merker humøret mens de er i magen, ikke etterpåOg forresten, tviler sterkt på at barnet lider noe av det så ikke tenk på det! Babyen reagerer på mors følelsene i magen og det er sant, men tar ikke skade av det senere.. Har noen gledsspréere her som har bevist det
Dumme jordmor, da. Skulle vært likt overalt og med alle, men er jo så stor forskjell på folk. For deg er jo dette ille, og da er det ikke noe gøy hvis andre "bagatelliserer" det.Oi, vil jo ikke stresse babyen .. Jeg har nevnt det til jordmor, men hun er ikke så forståelig
Dumme jordmor, da. Skulle vært likt overalt og med alle, men er jo så stor forskjell på folk. For deg er jo dette ille, og da er det ikke noe gøy hvis andre "bagatelliserer" det.
Ventetid på psykolog kan jo være noen uker, men tenker kanskje det kan være verdt å vente fordi det ikke er sikkert at ting blir helt borte? Jeg ventet en stund men er utrolig glad for at jeg ventet og fikk snakket med noen. Kjenner jeg gjerne skulle hatt en time igjen av og til, men siden jeg bare kan re-henvise meg til fire halvtimer så skal jeg bruke de når det blir skikkelig krise for meg.
Ellers så kan du som applepie sier, sysselsette deg selv for å få tankene litt på avstand gjør ting som gjør deg glad, uansett hva det er
Om jordmor ikkje forstår, så snakk med fastlegen! Veldig dårlig av jordmor å ikkje ta dette alvorlig, her blir det gjennomgått skjema på korleis ein har det og er fokus på depresjon med alle som ein del av jordmor kontrollen.Oi, vil jo ikke stresse babyen .. Jeg har nevnt det til jordmor, men hun er ikke så forståelig
Skikkelig dumt at det ikke er likt over hele landet.. Virker som om her jeg bor vil de ikke ha ekstra styr, så de bare skyver det vekk..Om jordmor ikkje forstår, så snakk med fastlegen! Veldig dårlig av jordmor å ikkje ta dette alvorlig, her blir det gjennomgått skjema på korleis ein har det og er fokus på depresjon med alle som ein del av jordmor kontrollen.
Ja ting snur så fort. Godt denne graviditeten snart er over nå så du kan kose med babyTakk for gode ord <3
Jeg er egentlig alltid blid og fornøyd, men denne graviditeten har virkelig forandret meg.. Merkelig hvordan ting kan snu så fort!
Men skal ringe JM i morgen og få time, så skal jeg si ifra om alt dette..
Badet nede trenger virkelig en vask.. Er redd den må ned på lista over ting som må gjøres