Deppa..

Nathalie_91

Glad i forumet
vanlig å være så spent og glede seg så mye at man går over til å bli deppa og desperat ? Jeg er helt på gråten hele tiden..! Vil bare kose på dattera mi og gå trilleturer <3

Har aldri hørt om det før, men jeg håper det ordner seg for deg. Ikke noe godt å være deppa... :/

Hun kommer når hun er klar;) prøv å nyte tiden nå som du er litt ledig;)

Du lengter etter henne :) tror det er helt normalt, men ikke noe god følelse å ha :/ er nok en del hormoner som veier sterkt her også. Håper det letter litt for deg etterhvert. Sender deg en klem :)

Har aldri hørt om det før, men jeg håper det ordner seg for deg. Ikke noe godt å være deppa... :/
Nei det er sant, gleder meg som et lite barn:-) men hormonene mine reagerer litt annerledes enn det jeg er vant med o_O

Jeg har faktisk gått fra å være så spent og utålmodig, til å bli så lei meg/frustrert at jeg har liggi på kvelden og tenkt at jeg ikke gleder meg i det hele tatt. Tenkt at jeg ikke ønsker det her! Våkner selvfølgelig opp neste morgen og bare er spent igjen, men det er fryktelig tungt når man plutselig nesten føler seg depressiv! Kan ikke forklare det, og regner med at hormonene har skylda (som med alt annet det siste halvåret)... :P

Du lengter etter henne :) tror det er helt normalt, men ikke noe god følelse å ha :/ er nok en del hormoner som veier sterkt her også. Håper det letter litt for deg etterhvert. Sender deg en klem :)
Skjønne deg :-) ja jeg lengter noe fælt! I ren frustrasjon og savn så blir jeg litt smågal.. <3 <3

Jeg har faktisk gått fra å være så spent og utålmodig, til å bli så lei meg/frustrert at jeg har liggi på kvelden og tenkt at jeg ikke gleder meg i det hele tatt. Tenkt at jeg ikke ønsker det her! Våkner selvfølgelig opp neste morgen og bare er spent igjen, men det er fryktelig tungt når man plutselig nesten føler seg depressiv! Kan ikke forklare det, og regner med at hormonene har skylda (som med alt annet det siste halvåret)... :p
Jeg føler med deg Vanilje :Heartred Akkurat slik har jeg det også.. Håper vi snur og tenker det er like greit det drøyer litt ^^

Hehe ikke alltid så lett ^^

Tida går altfor sakte..:)
Skjønner, alltid sånn på slutten. Både det at man blir tyngre og faktisk bare "fått nok" av å gå gravid får man til å bli lei seg og sliten. Jeg er det selv altså, men prøver å nyte senga nå så mye, bare sove, slappe av og planlegge gravid-nyfødt fotografering :D

Skjønner, alltid sånn på slutten. Både det at man blir tyngre og faktisk bare "fått nok" av å gå gravid får man til å bli lei seg og sliten. Jeg er det selv altså, men prøver å nyte senga nå så mye, bare sove, slappe av og planlegge gravid-nyfødt fotografering :D
Hørtes deilig ut!! Jeg får så dårlig samvittighet hvis jeg ikke gjør noe:( så prøver å fylle dagene med noe å gjøre hele tiden, slik at dagene går fort :)

Jeg er også det men tror det er mest for jeg er så sliten og lei av Å være hjemme. Vi har bare en bil nå så er hjemme hele dagen og dagene går så uendelig tregt, vil ha baby så jeg kan gå turer og kose nuh

Skjønne deg :-) ja jeg lengter noe fælt! I ren frustrasjon og savn så blir jeg litt smågal.. <3 <3
For meg som ikke har barn fra før så syns jeg det er så fascinerende at man kan være så betatt av en man aldri har sett, og at man kan lengte så mye :D

Bare meg som har begynt å få et snev av panikk med tanke på at termin nærmer seg med stormskritt? :p Kjenner litt på at lille godt kan være inni der litt til. Tror det er mer normalt å glede seg så mye at hormonene tar litt over :)

Bare meg som har begynt å få et snev av panikk med tanke på at termin nærmer seg med stormskritt? :p Kjenner litt på at lille godt kan være inni der litt til. Tror det er mer normalt å glede seg så mye at hormonene tar litt over :)
Nei du er ikke alene :-D Skal nyte siste ukene med stillhet ;) Men har i perioder 4 barn i huset så stresser ikke...

Jeg sitter akkurat og tenker på det samme! Har to uker til termin, og akkurat nå føles ikke det så veldig lenge!

Jeg får tiden til å gå ved å pusle i hagen. Fint vårvær, og hagestellet er litt terapi for sjela. Har sådd, luket, grafset litt i jorda, satt stemor i potter og sånn. Tenkte å olje utemøblene en dag også. Ellers går jeg turer og hører på radio. Mannen og jeg har lest navneboka, men er fortsatt ikke now nærmere hva frøkna skal hete.
Har dessuten lest gjennom og sett på notatene i boka "da jeg var liten" som jeg lagde til hun som nå er fem år og blir storesøster. Det får fart på minnene og glede-seg-tankene:) Men å si at dagene går fort , er å overdrive. Ventetid er ventetid. Krever tålmodighet gitt.....!
Neste uke skal jeg slå ihjel litt tid ved å gå til frisøren, spise lunsj med venninne på kafé og stikke innom jobben. Kanskje shoppe litt til bebis, lage gode middager og kjøpe meg noen magasiner... :) me-time

Back
Topp