Nathalie_91
Glad i forumet
vanlig å være så spent og glede seg så mye at man går over til å bli deppa og desperat ? Jeg er helt på gråten hele tiden..! Vil bare kose på dattera mi og gå trilleturer <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ikke alltid så lett ^^Hun kommer når hun er klar prøv å nyte tiden nå som du er litt ledig
Nei det er sant, gleder meg som et lite barn men hormonene mine reagerer litt annerledes enn det jeg er vant medHar aldri hørt om det før, men jeg håper det ordner seg for deg. Ikke noe godt å være deppa... :/
Skjønne deg ja jeg lengter noe fælt! I ren frustrasjon og savn så blir jeg litt smågal.. <3 <3Du lengter etter henne tror det er helt normalt, men ikke noe god følelse å ha :/ er nok en del hormoner som veier sterkt her også. Håper det letter litt for deg etterhvert. Sender deg en klem
Jeg føler med deg Vanilje Akkurat slik har jeg det også.. Håper vi snur og tenker det er like greit det drøyer litt ^^Jeg har faktisk gått fra å være så spent og utålmodig, til å bli så lei meg/frustrert at jeg har liggi på kvelden og tenkt at jeg ikke gleder meg i det hele tatt. Tenkt at jeg ikke ønsker det her! Våkner selvfølgelig opp neste morgen og bare er spent igjen, men det er fryktelig tungt når man plutselig nesten føler seg depressiv! Kan ikke forklare det, og regner med at hormonene har skylda (som med alt annet det siste halvåret)...
Skjønner, alltid sånn på slutten. Både det at man blir tyngre og faktisk bare "fått nok" av å gå gravid får man til å bli lei seg og sliten. Jeg er det selv altså, men prøver å nyte senga nå så mye, bare sove, slappe av og planlegge gravid-nyfødt fotograferingHehe ikke alltid så lett ^^
Tida går altfor sakte..
Hørtes deilig ut!! Jeg får så dårlig samvittighet hvis jeg ikke gjør noe så prøver å fylle dagene med noe å gjøre hele tiden, slik at dagene går fortSkjønner, alltid sånn på slutten. Både det at man blir tyngre og faktisk bare "fått nok" av å gå gravid får man til å bli lei seg og sliten. Jeg er det selv altså, men prøver å nyte senga nå så mye, bare sove, slappe av og planlegge gravid-nyfødt fotografering
For meg som ikke har barn fra før så syns jeg det er så fascinerende at man kan være så betatt av en man aldri har sett, og at man kan lengte så myeSkjønne deg ja jeg lengter noe fælt! I ren frustrasjon og savn så blir jeg litt smågal.. <3 <3
Hehe, ekte kjærlighetFor meg som ikke har barn fra før så syns jeg det er så fascinerende at man kan være så betatt av en man aldri har sett, og at man kan lengte så mye
Nei du er ikke alene :-D Skal nyte siste ukene med stillhet Men har i perioder 4 barn i huset så stresser ikke...Bare meg som har begynt å få et snev av panikk med tanke på at termin nærmer seg med stormskritt? Kjenner litt på at lille godt kan være inni der litt til. Tror det er mer normalt å glede seg så mye at hormonene tar litt over
Bare meg som har begynt å få et snev av panikk med tanke på at termin nærmer seg med stormskritt? Kjenner litt på at lille godt kan være inni der litt til. Tror det er mer normalt å glede seg så mye at hormonene tar litt over
Enig!!! Helt utrolig..For meg som ikke har barn fra før så syns jeg det er så fascinerende at man kan være så betatt av en man aldri har sett, og at man kan lengte så mye