Deppa av lege på KK

Jeg også la på meg over 20 kg, men fikk ikke høre dette;) ligger du langt over magemål? Har de antydet at barnet kanskje er stort? Jeg lå langt over på magemål, så jeg trodde jeg skulle få en plugg, men ut kom en 3,4kg baby som bare var veldig lang!:)

Det skal ikke ha så mye å si så lenge bekkenet ditt er stort nok til å føde i seteleie, og dette blir målt før fødsel :)

Kjedelig å føle det sånn!
Jeg ligger på øvre del av den grønne linjen på magemål, men jordmor sa det kunne være fordi jeg er så hoven og. Han var ca 3200g for halvannen uke siden, så hvis det er rett ligger han vel omtrent det han skal. Men det er jo veldig sjeldent rett da :P

Jeg ligger på øvre del av den grønne linjen på magemål, men jordmor sa det kunne være fordi jeg er så hoven og. Han var ca 3200g for halvannen uke siden, så hvis det er rett ligger han vel omtrent det han skal. Men det er jo veldig sjeldent rett da :P
Ja har mye å si om du har vann i kroppen, mye fostervann osv:) så trenger ikke bety stor baby:)

Ja har mye å si om du har vann i kroppen, mye fostervann osv:) så trenger ikke bety stor baby:)
Kan være omvendt også. Jeg var innenfor den grønne, bare litt høyt. Både lege og jm sa det sikkert bare var litt mye fostervann. Ut kom en plugg på 4,6 kg...

Back
Topp