Kulo2015
Blir kjent med forumet
På torsdag forrige uke ble jeg henvist opp på kk av jordmor pga mulig svangerskapsforgiftning. Da jeg kom opp ble det tatt sparketest og UL som viste at mini ligger i seteleie, så mitt ønske om å prøve uten epidural utgår. Legen jeg var hos da sa at pga jeg har gått opp endel i vekt så ville det beste for meg være å få epidural ( og det syns jeg i og for seg er helt ok når jeg hører historier fra venninner som har født i sete uten bedøvelse) Legen henviste meg videre til en anestesilege. Hvorfor vet jeg egentlig ikke, for etter å ha vært der i dag sitter jeg kun igjen med en følelse av at jeg holder på å ta livet av min egen unge med vekten min. Jeg har spist sunt hele svangerskapet, men har lagt på meg minst(!) 20 kg i vann på hele kroppen og kan rett og slett ikke noe for min nåværende vekt. Men denne legen stresset seg gjennom de 10 små minuttene vi var der og fortalte egentlig bare det legen på torsdag fortalte, MEN hun nevnte i hver eneste setning at "siden du er så stor og har så høy bmw/vekt". Hun har ikke bare ødelagt denne dagen, men hele svangerskapet som jeg virkelig har kost meg med er bare dritt nå pga det mennesket. I følge henne er det ikke sikkert jeg får føde vaginalt engang "fordi du er så stor".... Jeg skjønner jeg og at de må informere og gjøre meg inneforstått med situasjonen, men det går jo an å gjøre det på en finere måte. Ble et langt og klagete innlegg dette, men må bare få det ut! 
Lurer meg på om jeg skal skrive et brev til de. Dette plager meg virkelig!
Lurer meg på om jeg skal skrive et brev til de. Dette plager meg virkelig!
HELDIGVIS!