Denne ventetiden

Det er min plan :hilarious: Dette er første, så jeg er litt ekstra spent! Tenker at det blir verdt det for å kunne senke skuldrene litt :)
Første her også, så er superspent! Men er litt redd for å bli skuffet hvis jeg tar veldig tidlig og de ikke ser noe særlig. Men hadde vært greit med en bekreftelse på liv og evt antall :happy8

Første her også, så er superspent! Men er litt redd for å bli skuffet hvis jeg tar veldig tidlig og de ikke ser noe særlig. Men hadde vært greit med en bekreftelse på liv og evt antall :happy8

I uke 8 skal de absolutt kunne se hjertet og kanskje noe mer enn et lite frø :) Ja, antall er også greit å vite :wacky:

De første 12 ukene er gørr kjedelige, det er helt sikkert.

Jeg fyller dem med jobb og tre barn. Det vanlige.

Jeg skal på TUL i dag! Grugleder meg litt, hatt vondt i magen de siste dagene så kjenner jeg ikke er så optimistisk for at det er noe liv der!:/ Men må bare vente til i ettermiddag, er 8+5 i dag:)

I uke 8 skal de absolutt kunne se hjertet og kanskje noe mer enn et lite frø :) Ja, antall er også greit å vite :wacky:
Får se når de har tid til å ta meg imot, så blir det som det skal :)

ønsker meg tvillinger, men er det selv, så sjangsen er nok ikke så stor.. ;)

Det er min plan :hilarious: Dette er første, så jeg er litt ekstra spent! Tenker at det blir verdt det for å kunne senke skuldrene litt :)

Jeg hadde ul i uke 6,8,10,12,13, 17....:shy:

Eh... ble til sammen 15 ultralyder. Men på slutten var det fordi jeg hadde en stor muskelkul i livmoren. Men i begynnelsen var det pga nerver

Jeg hadde ul i uke 6,8,10,12,13, 17....:shy:

Eh... ble til sammen 15 ultralyder. Men på slutten var det fordi jeg hadde en stor muskelkul i livmoren. Men i begynnelsen var det pga nerver

Såppas ja! :happy: Ja, godt man er flere som er litt ekstra spent og nysgjerrig på hvordan det går der inne!

Back
Topp