Tror ikke jeg skal ha før i uke 12, som er i midten av desemberJeg ooog vil! Er to uker til og det virker som en evigheeeeet til![]()
føles som det er 1000 år til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg skal ha før i uke 12, som er i midten av desemberJeg ooog vil! Er to uker til og det virker som en evigheeeeet til![]()
føles som det er 1000 år til
Tror ikke jeg skal ha før i uke 12, som er i midten av desemberføles som det er 1000 år til
![]()
Kan hende jeg må ha en i 8 og så en i 12Oh jeez, da har du tålmodighet av stål! Hehe. Jeg er 8+5 om to uker, så da må jeg ha en bekreftelse på at det er liv der inne![]()

Kan hende jeg må ha en i 8 og så en i 12![]()
Dette er første, så jeg er litt ekstra spent! Tenker at det blir verdt det for å kunne senke skuldrene litt Første her også, så er superspent! Men er litt redd for å bli skuffet hvis jeg tar veldig tidlig og de ikke ser noe særlig. Men hadde vært greit med en bekreftelse på liv og evt antallDet er min planDette er første, så jeg er litt ekstra spent! Tenker at det blir verdt det for å kunne senke skuldrene litt
![]()

Første her også, så er superspent! Men er litt redd for å bli skuffet hvis jeg tar veldig tidlig og de ikke ser noe særlig. Men hadde vært greit med en bekreftelse på liv og evt antall![]()

Får se når de har tid til å ta meg imot, så blir det som det skalI uke 8 skal de absolutt kunne se hjertet og kanskje noe mer enn et lite frøJa, antall er også greit å vite
![]()
Det er min planDette er første, så jeg er litt ekstra spent! Tenker at det blir verdt det for å kunne senke skuldrene litt
![]()

Jeg hadde ul i uke 6,8,10,12,13, 17....
Eh... ble til sammen 15 ultralyder. Men på slutten var det fordi jeg hadde en stor muskelkul i livmoren. Men i begynnelsen var det pga nerver
Ja, godt man er flere som er litt ekstra spent og nysgjerrig på hvordan det går der inne!Såppas ja!Ja, godt man er flere som er litt ekstra spent og nysgjerrig på hvordan det går der inne!