Denne ventetiden

Aner ikke.. synes selv det er helt grusomt å gå å vente

Prøver å ikke tenke på det så mye. Meen lettere sagt enn gjort. For det er ganske altoppslukende! Det går fryktelig tregt i starten syns jeg. Liker bedre tiden når magen popper frem og man begynner å kjenne lille babyen bevege seg ♡

Her fylles dagene med jobb, barn og soving i de rareste stillinger og plasser. Blir godt når jeg bare blir ferdig med denne uka. Og muligens vite ting litt mer sikkert

Det er egentlig ganske utrolig hvor sakte tiden kan gå når man venter :wideyed:

For meg er ikke uke 12 så magisk - har mistet to ganger etter det..
Fødsel kanskje? Eller når vi kommer hjem fra sykehuset?:bag:

Fyller dagene med bekymring og tanker gitt... huff.. kvalme og i kveld skikkelig smerter i ryggen. Eeeer så sliten. Men er full fart med jobb og div og studier og ungene, heldigvis på en måte ... Samtidig blir man meget sliten av å ha så mye å gjøre, redd for at det er dårlig for spiren også ;)

Jeg bruker tiden på å få orden på huset.. Hehe. Begynt å gå igjennom alt og kaster/selger/gir bort ting som ikke er i bruk lengre eller som jeg vet vi ikke kommer til å bruke. Og så gjør jeg øvelser for å styrke kjernemuskulaturen etc. Og nå skal jeg også begynne å strikke igjen:happy:

oj, det var trist:oops:
Har dere noe anelse på hvorfor?
Har ikke fått noen forklaring annet enn at jeg har fått påvist leidenmutasjon - som gjør at jeg lettere kan få blodpropp. Får oppfølging av fertilitetsklinikk med hormonstøtte og blodfortynnende. Hjalp dessverre ikke sist - da hadde jeg en sa i uke 7.. bare noen timer etter at jeg så hjertet slå på ul... så her er ingenting sikkert..

Holder meg opptatt med en liten en på 6 mnd, men går alikevell gruuuusomt tregt :arghh:

Syns tida går fort, men samtidig går dagene fryktelig sakte.. tiden flyr m barn, og mye jobb. Men d er seigpining i starten i første trimester..

Jeg synes disse ukene har gått veldig fort egentlig. Men har en følelse at det kommer til å gå litt saktere fremover. Har bestilt ul i uke 12, å føler det er en evighet til.

Det går aaaalt for seint! Vil på tul og se at alt ser bra ut ❤️ Venter og venter og gleder meg❤️

Back
Topp