Pakker den er par uker før termin tenker jeg.. Eller, kommer vel ikke til å pakke den ferdig, men i det minste ha skrevet ned hva som skal være med... Tviler på at vi får det travelt med å dra til sykehuset, så en av oss skal ihvertfall kunne klare å pakke med resten..
Skal ha med et par joggebukser, singletter, amme-bher, genser/hettejakker, crocs el slipperes, romslige behaglige truser

, og noen sokkepar til meg selv.. Hjemreiseantrekk til bebis, samt et klesskift til, et par tynne luer og noen sokkepar.. Av toalettsaker tar jeg med egen såpe, og shampo&balsam, deo, tannbørste&tannkrem, dopapir, bind, ammeinlegg, salver/kremer.. Tar muligens med egne stelleprodukter til bebis også..
Utenom blir det vannflaske, kamera, ipad, mobilen er såklart med, og ladere.. Tar med egne medisiner også, liker å styre det selv.
Prøve å ikke ta med så mye unødvendig, er jo egentlig ikke allverdens man trenger et par dager på sykehuset.. Men kan nok hende det blir med litt mer enn jeg har tenkt på til nå..