Her inne på babyverden er folk så opptatt av hva som er inn eller ikke. Har dere ikke deres egen stil, eller må dere bytte stil for hvergang stilen er ut? Nå vet ikke jeg, jeg følger ingen stil. Jeg har min egen. Men shabby chic stilen kan umulig være ut når omtrent alt av interiørblader drukner i denne stilen. Jeg er en av de som handler gamle møbler på finn og smeller på med maling. Jeg elsker å pusse opp disse grusomme møblene som er rosemalt, grønne, oransje osv. Dette ble da gjort som regel på 60-70 tallet. Opprinnelig er de fleste møbler i den rokkoko stilen i lakket eik. Jeg har også vokst opp med en mor som raste ned loppemarked, arvet og kjøpte gamle møbler for å pusse opp de. Jeg har altså arvet den hobbyen. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan ha gamle malte, eller furu møbler i sin stue uten å gi de ett oppfriskene malingstrøk. Tydeligvis øker det jo prisen;) For det er slik som alt annet, markedet bestemmer prisen. Jeg kjøpte mine første møbler da jeg var 14, det var to senger og to kommoder og de var vel da allerede godt over 100 år gamle. Altså dette lenge før shabby chic stilen kom. Og denne stilen elsker jeg. Elsker det gamle:) Så til mitt poeng er noen villig til å gi en slik pris er den jo faktisk verdt det;)