Denne kvalmen ..

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Når skal egentlig denne kvalmen gi seg? Jeg er så sliten og lei .. Håpet dette skulle avta litt nå, er 12+5 idag.

Lurer jeg også på... 13 uker i dag..

Jeg kastet opp i 9 mnd med begge de store barna, og det er ingen tegn til at det skal gi seg nå heller. Håper du slipper litt lettere unna. :)

Jeg er straks 13 uker, men fortsatt kvalm. Forrige gang hadde jeg to mnd uten kvalme.

Begynte å spy 13+2. Er i dag 14+0 og har bedre dager...men har ikke gitt seg helt. Brakk meg senest i sted...

13+5 og fortsatt veldig dårlig. Har enkelte dager hvor jeg i perioder er uten kvalme nå, så må bare ha troen på at det gir seg snart :)

Jeg er 11+3 nå å spyr minst to ganger om dagen enda. Så lei. :( håper det gir seg snart! Sist var jeg ikke dårlig å har til nå spydd 3 ganger så mye som jeg gjorde gjennom hele sv sist.

Jeg ble også veldig skuffet av å bikke først 12, og så 13 uker og kvalmen var like tilstedeværende :-( (blir 14 uker i helgen)
Forrige gang ga den seg helt mellom 12 og 13. Er nok noe bedre nå enn jeg var feks i uke 8-10, men har litt sånn annenhver dag opplegg nå... Var helt for jæ... i forgårs, men ganske bra dagen før der.

Jeg hadde så håpet at den skulle avta nå som jeg er 12+6 men den er like ille, kaster forsatt mye opp.. Forrige gang hadde jeg ingen gravid tegn. Så dette er så nytt !! Å så slitsomt.. Tar virkelig på psyken ..

Jeg er også fortsatt veldig kvalm og kaster opp... 12 uker imorgen. Jeg tenker at jeg hvertfall må forberede meg på at det vil være like ille frem til påske... Forrige sv.skap var jeg også dårlig med langt fra så ille... Men da ga det seg først ved 15-16 uker...

jeg er 14+4, kvalmen er her enda. er ikke like ofte kvalm, men når jeg er kvalm er det værre enn før, brekker meg flere ganger for dagen, og er så vidt jeg klarer å holde oppkastet nede. Måtte kutte ut skolen nå pga det.

jeg er 14 idag, har enda ikke gitt seg, men det har heldigvis oppkastene (bank i bordet) men så sykt svimmel nå i tillegg til kvalmen -.-

Jeg kaster opp hver morgen nå, mn ikke kvalm hele dagen lengre.. :) men jeg kastet opp hver morgen i hele forrige svskap også så forventer at det blir slik nå også

Har hatt to dager uten oppkast. Hipp hurra! Fortsatt veldig kvalm da... Men øyner håp om at det skal bli bedre :-)

Ha seg i uke 13-14 sist mener jeg... Hang igjen hvis jeg spiste søtsaker...

Er 13+3 i dag... Vært den beste dagen på lenge. Krysser fingrene for at det blir bedre og bedre.. Mannen reiser på jobb på onsdag... Så hadde vært veldig flott om formen kom seg noen hakk! :-)

Her er jeg 13+1 og er veldig dårlig. Kvalm, svimmel og slapp. Synes nesten ikke det er noen som blir bedre i uke 12 av de jeg har snakket med.

Back
Topp