Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er 11+3 nå å spyr minst to ganger om dagen enda. Så lei. håper det gir seg snart! Sist var jeg ikke dårlig å har til nå spydd 3 ganger så mye som jeg gjorde gjennom hele sv sist.
Jeg ble også veldig skuffet av å bikke først 12, og så 13 uker og kvalmen var like tilstedeværende :-( (blir 14 uker i helgen)
Forrige gang ga den seg helt mellom 12 og 13. Er nok noe bedre nå enn jeg var feks i uke 8-10, men har litt sånn annenhver dag opplegg nå... Var helt for jæ... i forgårs, men ganske bra dagen før der.
Jeg hadde så håpet at den skulle avta nå som jeg er 12+6 men den er like ille, kaster forsatt mye opp.. Forrige gang hadde jeg ingen gravid tegn. Så dette er så nytt !! Å så slitsomt.. Tar virkelig på psyken ..
Jeg er også fortsatt veldig kvalm og kaster opp... 12 uker imorgen. Jeg tenker at jeg hvertfall må forberede meg på at det vil være like ille frem til påske... Forrige sv.skap var jeg også dårlig med langt fra så ille... Men da ga det seg først ved 15-16 uker...
jeg er 14+4, kvalmen er her enda. er ikke like ofte kvalm, men når jeg er kvalm er det værre enn før, brekker meg flere ganger for dagen, og er så vidt jeg klarer å holde oppkastet nede. Måtte kutte ut skolen nå pga det.
Jeg kaster opp hver morgen nå, mn ikke kvalm hele dagen lengre.. men jeg kastet opp hver morgen i hele forrige svskap også så forventer at det blir slik nå også
Er 13+3 i dag... Vært den beste dagen på lenge. Krysser fingrene for at det blir bedre og bedre.. Mannen reiser på jobb på onsdag... Så hadde vært veldig flott om formen kom seg noen hakk!