Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Au! Har hatt slike sår med alle tre barna mine. Utrolig vondtMine brystvorter er sykt såre og blør.. Vært hos legen og tatt bakterieprøve så blir spennende å se hva den sier.. Jeg gir ikke opp amminga hvertfall ..
Sleit litt med ett vondt bryst første tiden, fikk klumper på siden ut mot armen. Måtte passe på å skifte ammestilling med jevne mellomrom for å få stimulert og tømt alle sidene av brystet, feks sittende, liggende og tvillingstilling. Det hjalpOg massere de ømme partiene mens hun spiser.
Jeg har ikke brukt skjold til nå, men kanskje en ide å kjøpe det! Jeg skal også prøve å rense med saltvann!takk for tips <3
Oi! Hvordan merket du det??Her har jeg fått konstatert gule stafylokokker i sårene på brystvortene. Skal igang med antibiotika nå, og håper at det blir en forbedring nå... Ammer med skjold på det ene brystet, og har pumpet på det andre pga sårene...
Jævlig vondt å amme, i tillegg til at det har ligget et gult lag på brystvortene. Nå i det siste har det også kommet gulaktig gjennomsiktig væske ut fra såret etter at jeg har pumpet...Oi! Hvordan merket du det??