Den vekta!

Opp 1 kg og er 12 uker i dag.. gikk opp 11 kg sist, håper på ca d samme denne gangen

Har gått opp 2 kg her.. Det kom vel allerede i uke 5/6. Er jo ikke i uke 10 enda, håper jeg slipper unna så mange kilo da jeg har nok fra før. :p

Greit å lese at det er flere som har gått opp noen kilo. Det er normalt å legge på seg 2-3 kg. i første trimester leser jeg, så da er vi normale da ;)
Jada :) Sist gikk jeg opp 6 kg de første 12 ukene. Gikk fint det. Alle kg rant jo av etter fødsel. Denne gangen ligger jeg nok på 3 kg ved 12 uker. Tenker at kroppen og naturen ordner dette selv jeg.

Greit å lese at det er flere som har gått opp noen kilo. Det er normalt å legge på seg 2-3 kg. i første trimester leser jeg, så da er vi normale da ;)

Ah, bra vi er flere! :D
Ja, legen sa det var normalt å legge på seg de kiloene i den perioden :)
Men nå har vell kanskje ikke matvanene vært så utrolig bra hittil xD
Det eneste som har smakt fram til nå er junkfood...:/ Noe jeg IKKE var tilhenger av FØR svangerskapet! :O

12 uker snart og opp <1 kg. Gikk opp 19 kg sist. Da kom det mye i starten også, i motsetning til nå, så håper det blir litt mindre denne gangen. Noe av vekta fra sist sitter fortsatt i :|

12 uker og gått opp 3kg. Sist gikk jeg opp mye i begynnelsen, endte på 16kg totalt. Er ikke bekymret for alt rant av 6mnd etter fødsel:) Men nå er heldigvis formen bedre og jeg orker å trene og spise sunt igjen:)

Jeg har gått opp 5 kg etter jeg ble gravid. Men "til mitt forsvar" så gifta vi oss 2 uker før jeg ble gravid og jeg RASTE ned i vekt før bryllupet. Verdens mest effektive slankemetode! Så er ikke så bekymra for vekta ennå :p :p

Står på null her 13+1. Har nok å ta av, så håper jeg ikke går opp for mye. Veier mer nå enn da jeg fødte sist.

Appen min sa for noen dager siden...har du gått opp noen kilo..? Eller kanskje ned er par kilo...begge deler er like normalt... Selv har jeg går ned 2 kg.. Sist svangerskap gikk jeg opp 3-4 kg... For min del er det meste søtsug og godtesyk borte...takler ikke junk ... Etc..,og finner jeg noe jeg liker sier magen stopp lenge før den normalt gjør... Så vil tro det er grunnen her...

Har gått opp ca 2 kg og spydd som en gris. Men men. Hvor mye jeg håper jeg legger på meg betyr null så lenge jeg har et godt kosthold og unner meg litt godt innimellom.

Ned 2 kg.. Gikk ned 4 kg sist før det gikk oppover igjen! La på meg totalt 5 kg fra utgangspunktet.

Back
Topp