Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
56 kiloGikk opp 56 kg sist.. Fra 62 til 118!
Veier ca 70 gjennomsnittlig, gikk plutselig opp til 78!! I uke 8, kjøpte mamma bukser i str 38, og de passet forrige uke.. Nå er de alt for store og jeg vil tippe jeg er rundt 70 igjen.. Jeg er 178 høy så ganske så slank egentlig. Håper bare jeg slipper å bli like stor som sist![]()
56 kilohadde du ekstreme mengder vann i kroppen da eller? Svangerskapsforgiftning?
Jobber sammen med ei som hadde ekstremt mye vann i kroppen. Vanligvis veldig lita og nett, men fy flate som hun så ut, kunne ikke kjenne henne igjen. Gikk vel opp 40-50 kilo hun også. Håper du slipper, høres ikke særlig behagelig ut!Ja masse vann.. Så ut som den hvalrossen.. Gikk ned alt på under to uker så var heldigmen håper jo at jeg slipper å bli såå stor nå
![]()
Jobber sammen med ei som hadde ekstremt mye vann i kroppen. Vanligvis veldig lita og nett, men fy flate som hun så ut, kunne ikke kjenne henne igjen. Gikk vel opp 40-50 kilo hun også. Håper du slipper, høres ikke særlig behagelig ut!