Den vekta!

Ned 2,5 kg. Forrige gang gikk jeg opp 14 kg, og håper jeg ikke går opp mindre denne gangen. Jeg trengte virkelig noen kg å gå på med ammingen, ble tynn som en flis!

Gikk opp 56 kg sist.. Fra 62 til 118!
Veier ca 70 gjennomsnittlig, gikk plutselig opp til 78!! I uke 8, kjøpte mamma bukser i str 38, og de passet forrige uke.. Nå er de alt for store og jeg vil tippe jeg er rundt 70 igjen.. Jeg er 178 høy så ganske så slank egentlig. Håper bare jeg slipper å bli like stor som sist :p

Gikk opp 56 kg sist.. Fra 62 til 118!
Veier ca 70 gjennomsnittlig, gikk plutselig opp til 78!! I uke 8, kjøpte mamma bukser i str 38, og de passet forrige uke.. Nå er de alt for store og jeg vil tippe jeg er rundt 70 igjen.. Jeg er 178 høy så ganske så slank egentlig. Håper bare jeg slipper å bli like stor som sist :p
56 kilo :o hadde du ekstreme mengder vann i kroppen da eller? Svangerskapsforgiftning?

Ja masse vann.. Så ut som den hvalrossen.. Gikk ned alt på under to uker så var heldig :) men håper jo at jeg slipper å bli såå stor nå :p
Jobber sammen med ei som hadde ekstremt mye vann i kroppen. Vanligvis veldig lita og nett, men fy flate som hun så ut, kunne ikke kjenne henne igjen. Gikk vel opp 40-50 kilo hun også. Håper du slipper, høres ikke særlig behagelig ut!

Vært sengeliggende i 5 uker nå, og er skikkelig dårlig.. Kan spy opptil 10 ganger dagen.. Men har funnet ut at jeg kan spise loff uten at det kommer rett opp igjen.. Så her går det kun i loff/halv horn og brus..
Har lagt på meg 5 kilo!!!! Hvordan e alle dager skal dette ende?? :( :o
Håper det gjevnes ut etter hvert når formen er bedre og kan spise sunnere og være mer i aktivitet.

Sist svangerskap hadde jeg også hyperemesis , men fikk ikke i meg noe utenom cola og litt kjeks, da la jeg ikke på meg noe før etter uke 16..

Jobber sammen med ei som hadde ekstremt mye vann i kroppen. Vanligvis veldig lita og nett, men fy flate som hun så ut, kunne ikke kjenne henne igjen. Gikk vel opp 40-50 kilo hun også. Håper du slipper, høres ikke særlig behagelig ut!

Er en annen far nå så satser på at det blir annerledes :) så ikke ut jeg heller :p

ImageUploadedByBV Forum1447931789.396742.jpg

Her var han nyfødt.. Han veide 5 kg så gikk jo automatisk ned 10 med en gang han var ute :p man ser hele trynet på meg er blubbete :p

gått ned 3 kg, noe som er heeelt greit.
De smyger seg vell rimelig raskt på igjen dessverre... gikk opp 35 kg forrige sv skap :(

Jeg hadde gått ned to kg, men har gått opp en kg nå så alt i alt minus en kg :)

Jeg gikk opp 1,5-2 kg ganske fort og fikk litt panikk på hvor dette skulle ende. Men er 10+0 nå og ligger jevnt på 1,5 kg mer enn jeg vanligvis veier, så får håpe det ikke tar av helt enda :)

Back
Topp