Den vekta!

JuniBaby2016

Betatt av forumet
Hvordan er det med dere å vekten?
Vet jo at det fremdeles er tidlig å evt bekymre seg for den!
Men foreløpig så går sakte ned i vekt :/

Har ikke veid meg enda.

Jeg har siden sommeren gått oppover i vekt, men nå de siste ukene har jeg gått ned 2kg igjen.. Ikke bekymra for den veien, for jeg har mye å ta av..

Lagt på meg snart 3 kg. Selv om jeg har spydd i ukevis. Har fått en ganske synlig mage, så det må vel være den da...

Veier meg fast en gang i uka jeg.
Foruten om et lite hopp på 1 kg uke 5 og 6 (som gikk ned igjen i uke 7), har det ligget gjevt på samme vekt her som før graviditeten. Er 9+0 i dag.
Når er det normalt å begynne å legge på seg da tro?
Ser ikke frem til det akkurat....

Jeg begynte på Grete Roede kurs i august, og fortsetter på det, så håper jeg går ned og ikke opp :p Men nå veier jeg like mye som jeg gjorde når jentene ble født, så har nok å ta av ;) Og så lenge jeg får i meg all maten jeg skal ha så får den lille det den trenger ;) Men det er ikke så lett akkurat nå når jeg er kvalm 24 t i døgnet :(

Har gått ned 1,5 kg... Er litt bekymret for om det er stoffskiftet som er forhøyet igjen. Sluttet på medisiner rett før jeg vle gravid og håper jeg ikke må begynne igjen!

Ingenting enda (er slank) blir forhåpentligvis samme som sist 8 kg i løpet av svangerskapet.

Jeg har ikke veid meg, men jeg legger på meg av å tenke på sjokolade.. (orker heldigvis ikke å spise den!) men ser for meg at jeg kommer til å gå opp en del, selvom jeg prøver å holde meg i aktivitet. Bare veldig vanskelig nå om dagen...

Er så kvalm, så har gått ned 4,5 kg og fått en liten mage. Ma'en sier at det er veldig synlig at jeg har tatt av meg. Men regner med at vekten går fort nok opp etter at kvalmeperioden er over. For nå sover jeg og spiser litt karbo, så ikke så mye forbrenning her :P

Minus 1.5 kg..
Jeg er ikke den største, så det trenger ikke bli så mye mer på minus.
Jeg gikk opp 3 kg i første svangerskap og 7 kg i andre.
Jeg håper da på et sted mellom 10-14 denne gangen.

Gikk opp 8 kg sist. Trenger ikke gå opp mer enn 8-10 denne gangen heller!:p Jeg er slank i utgangspunktet så har vel ikke vondt av å gå opp, men hater vektoppgang så får jeg velge trenger jeg ikke gå opp mer enn jeg må! :p hehe. Men viktigste er at spira får det den trenger og at den er frisk og rask!:)

Jeg har gått ned 2 kg til nå. Er 11+4 :)

Gikk opp 40 kg sist og NEKTER å gjøre det samme nå. Sist jeg skjekket hadde jeg gått ned to kg, men er ganske sikker på de har komt på igjen nå :p

Back
Topp