Den vaksinen

ORIGINAL: janpanmarsipan

ORIGINAL: Fridasinmamma

Min lege mener den er trygg.. han tjener ikke penger[;)]

Hvorfor tjener ikke han penger på det?
Helsemyndighetene mente at alle skulle betale 50 kr for vaksina, men hører at det betales både 100 kr og 150 kr. Hvem er det da som tjener på det!

De tjener vel kanskje bare akkurat til å dekke utgiftene... [;)] Lønn osv... [;)] Men hvis de i Bergen vaksinerte pr.26 sekund, så er det ganske bra timebetaling... [;)]

Jeg skjønner ikke at dere gidder å sitte å diskutere dette med kvikksølv! vi får i oss mer kvikksølv i å spise makrell i tomat eller laks enn hva vi gjør i en dose av vaksinen! Til dere som sitter å ramser opp hvor farlig kvikksølv er, så må dere se på mengdene det er snakk om.

Å til deg som sier at de som har laget vaksinen ikke vil ta ansvar for ettervirkningene, dette er feil. De norske helsemyndighetene har tatt over erstatningsanvaret, noe som er helt vanlig prosedyre.

Og for all del ikke sitt å se på youtube når dere skal lære om vaksina...der kan alle legge ut hva de vil! 99% er bare tull....
Hadde ikke vaksina vært utprøvd nok, så hadde ikke WHO godkjent vaksina. Så vi er nok ingen prøvekaniner.

ORIGINAL: Chelsea.

Jeg skjønner ikke at dere gidder å sitte å diskutere dette med kvikksølv! vi får i oss mer kvikksølv i å spise makrell i tomat eller laks enn hva vi gjør i en dose av vaksinen! Til dere som sitter å ramser opp hvor farlig kvikksølv er, så må dere se på mengdene det er snakk om.

Å til deg som sier at de som har laget vaksinen ikke vil ta ansvar for ettervirkningene, dette er feil. De norske helsemyndighetene har tatt over erstatningsanvaret, noe som er helt vanlig prosedyre.

Og for all del ikke sitt å se på youtube når dere skal lære om vaksina...der kan alle legge ut hva de vil! 99% er bare tull....
Hadde ikke vaksina vært utprøvd nok, så hadde ikke WHO godkjent vaksina. Så vi er nok ingen prøvekaniner.

DET ER IKKE SAMME TYPE KVIKKSØLV, OG FORSKJELL Å FÅ DET VIA MAT ENN RETT I BLODET!!! Sjekk fakta du og før du skriver.

Og WHO har erkjent at de har godkjent vaksiner som ikke burde vært på markedet, ene og alene fordi produsenter IKKE har oppgitt birvirkninger som hadde ført til at vaksiner ikke hadde blitt godkjent (dette ble vist i en dokumentar som gikk på TV2 ang ME og vaksiner)

Har også hørt at det er flere typer kvikksølv ute og går her, ja.

Det som bekymret meg litt nå, er at 170 000 doser blir kastet pga feilproduksjon - heldigvis oppdaget de det. Menneskelig svikt ja, men i dèt tempoet de produserer disse vaksinene, så håper jeg virkelig at det ikke har skjedd feil som ikke har blitt oppdaga..

Rett i blodet? får dere vaksinen i.v dere, fikk den i.m jeg[:)] 
Tror dere all maten renner rett i gjennom kroppen vår uten at det blir tatt opp noe, noen steder. HVor blir næringsstoffer fra mat osv tatt opp? JO i blodet[:)]

Uansett om det er en pandemivaksine eller hva det er, så slipper ikke WHO hva som helst i gjennom. Det er ikke slik det fungerer. Tror kanskje dere må sjekke litt fakta før dere skriver.

Tror dere all maten renner rett i gjennom kroppen vår uten at det blir tatt opp noe, noen steder. HVor blir næringsstoffer fra mat osv tatt opp? JO i blodet[:)]

Uansett om det er en pandemivaksine eller hva det er, så slipper ikke WHO hva som helst i gjennom. Det er ikke slik det fungerer. Tror kanskje dere må sjekke litt fakta før dere skriver.

Right back at ya! [;)]

Noen av svarene du gir gir oss inntrykk av at vi rett og slett er dumme her inne????? [8|]

Det er ikke meningen! men jeg må få svare på tiltale...det ble skrevet ordrett det samme til meg, derfor jeg skrev det.

Ja selvsagt, det er derfor det heter diskusjonsforum... [;)]

Så intramuskulært havner ikke i blodet det da?

Ikke det?? Sjekk ut dokumentaren på tv2 da, der sier de noe annet.

Det er en sannhet med modifikasjoner, mye organiske stoffer vil brytes ned helt eller bli sterkt redusert etter møtet med magesyren. Det er stort sett proteiner, aminosyrer, mineraler og vitaminer/fiber som overlever. Det som blir tatt opp i blodet etterpå vil være sterkt redusert, svekket og fortynnet. Du kan jo prøve å sette en spiseskje med kaffe rett inn muskelært eller inn i en blodåre, og så prøve å spise en skje kaffe, samme mengde, samme stoff men totalt forskjellig utfall, å injisere en spiseskje kaffe vil drepe deg nærmest momentant.

Organisk kvikksølv er nettopp organisk i forbindelsen, og en del av det vil ikke klare møtet med magesyren. Ved å injiseres muskulært derimot vil alt overleve, samle seg opp ettersom ikke alt vil bli tatt opp i blodstrømmen, og kan derfor skape infeksjoner og forgiftning, nerveskader.

At noe "kan" forårsake skade, betyr derimot ikke at det nødvendigvis normalt gjør det, de færreste vil merke noe til det, men noen yhyre få vil få alvorlige komplikasjoner av det.

ORIGINAL: Kal-El

Det er en sannhet med modifikasjoner, mye organiske stoffer vil brytes ned helt eller bli sterkt redusert etter møtet med magesyren. Det er stort sett proteiner, aminosyrer, mineraler og vitaminer/fiber som overlever. Det som blir tatt opp i blodet etterpå vil være sterkt redusert, svekket og fortynnet. Du kan jo prøve å sette en spiseskje med kaffe rett inn muskelært eller inn i en blodåre, og så prøve å spise en skje kaffe, samme mengde, samme stoff men totalt forskjellig utfall, å injisere en spiseskje kaffe vil drepe deg nærmest momentant.

Organisk kvikksølv er nettopp organisk i forbindelsen, og en del av det vil ikke klare møtet med magesyren. Ved å injiseres muskulært derimot vil alt overleve, samle seg opp ettersom ikke alt vil bli tatt opp i blodstrømmen, og kan derfor skape infeksjoner og forgiftning, nerveskader.

At noe "kan" forårsake skade, betyr derimot ikke at det nødvendigvis normalt gjør det, de færreste vil merke noe til det, men noen yhyre få vil få alvorlige komplikasjoner av det.

Ja... det blir redusert etter møtet med magesyren. Men kvikksølv, både det vi får i oss gjennom fisk og også det vi får gjennom amalganfyllinger i tennene taes opp i mage-tarmkanalen og videre inn i blod/hjernebarrieren til sentralnervesystemet. Og mengden som taes opp etter noen fiskmiddager er strørre enn innholdet i vaksinen. (jeg vet amalgan ikke brukes lenger, men jeg tror det er mange som har det fra tidligere). Vaksinen innholder konserveringsmiddelet tiomersal, en kvikksølvforbindelse, ikke rent kvikksølv. Det er lang erfaring med tiomersalholdige vaksiner gitt til gravide, blant annet gjennom bruk av stivkrampevaksine til gravide i mange land for å unngå stivkrampe hos nyfødte. Dette er beskrevet av fhi.
Det som blir satt intramusklulært taes selvfølgelig opp i blodet etterhvert, men noen skrev tidligere her at kvikksølvet blir satt rett i blodet. Jeg ville bare påpeke at det er ganske stor forskjell på å sette noe iv eller im.

ORIGINAL: Agrestic1

Så intramuskulært havner ikke i blodet det da?

Ikke det?? Sjekk ut dokumentaren på tv2 da, der sier de noe annet.

Jo, det havner i blodet. Det meste til tilsetter i kroppen - spiser, subcutant, intramuskulært osv...taes opp i blodet. Men jeg ville bare frem til at det er forskjell på å sett noe direkte i blodet som gjøres intravenøst, enn på på å sette noe inn i en muskel, intramuskulært. 

Har sett dokumentaren.

Back
Topp