Den store vogntråden

Hadde emaljunga på min første, men synes den er fryktelig tung...
På grunn av at jeg har et handikap i hendene som gjør at den ene hånda er litt svakere vurderer vi å kjøpe noe som er lett å håndtere :)

Noen som har tips til ei vogn som er lett å klappe sammen med så å si ei hånd? :p og som ikke tar så stor plass :)
Babyjogger!
 
Har Emmaljunga city cross fra forrigemann, fortsetter med den tenker jeg, selv om jeg nok skulle ønsket meg noe nettere og lettere. Har Babyjogger city mini som reisetrille, elsker den, og skal kjøpe bilseteadaptor til den, så slipper jeg i alle fall drasse med meg emmaljungaen på bilturer... Men, noen som vet dette? Jeg har behov for å bære bagdelen en del, og bagen til city cross er ufattelig upraktisk å bære på. Ser ut som man kanskje kan kjøpe bagdel fra emmaljunga super viking som kan passe til min vogn? og den ser lettere ut å løsne og bære på? Hadde hjulpet meg veldig i hverdagen tror jeg!
 
Jeg skal ha Babyjogger city elite:happy:
Med delux baggen. Gleder meg til å få den i hus! Bestemmte meg leenge før jeg ble gravid.. :D
Den kjøpte vi og:) nydelig! Beklager å kuppe tråden;)
 
ImageUploadedByBV Forum1443990927.806084.jpg

Jeg har emmaljunga edge duo fra før, men dør litt av denne.. Sååå fin! Noen som har kjennskap til den?:)
 
Her blir det emmaljonga edge duo etter guttungen:) Har ikke hjerte til å selge den og kjøpe en ny en... Men blir nok til at vi kjøper til en vogn/understell som vi kan klipse bilstolen på.. Litt lettere hvis man bare skal en rask tur til butikken osv:)
 
Vi har denne. Spontankjøp i januar faktisk. Passet perfekt, for den vogna vi hadde ble ødelagt på en flytur. Syntes først det var veldig uvant med hvit vogn, men det har vært helt supert om sommeren. Mye svalere enn mørk, og nå syntes jeg den er fin også :) Mange som sier Emmaljunga er så tung, men det forstår jeg ikke. Hvis det er godt med luft i dekkene er den jo en drøm å trille. Aldri hatt noen problemer med den, verken på tur ute i snø eller på kjøpesenter og butikker. Mange finesser og veldig behagelig vogn for barna. Super vogn jeg anbefaler
 

Vedlegg

  • Screenshot_2015-10-05-08-21-53.png
    Screenshot_2015-10-05-08-21-53.png
    298,8 KB · Visninger: 52
Her blir det emmaljonga edge duo etter guttungen:) Har ikke hjerte til å selge den og kjøpe en ny en... Men blir nok til at vi kjøper til en vogn/understell som vi kan klipse bilstolen på.. Litt lettere hvis man bare skal en rask tur til butikken osv:)

Du kan bare kjøpe en adapter å sette på understellet dere allerede har også :) med mindre dere ønsker noe som er mindre og lettere da :)
 
Du kan bare kjøpe en adapter å sette på understellet dere allerede har også :) med mindre dere ønsker noe som er mindre og lettere da :)

Jeg vet det finnes, men vil ha noe som er litt lettere, og tar litt mindre plass:)
Ellers tusen takk for tips:)
 
Hadde emmaljunga city cross sist, nå vil jeg ha nå mindre og lettere. Har sett en del på Bugaboo buffalo, så får vi se om vi tar oss råd til det eller ikke :)
 
Har en Bugaboo Buffalo som er helt fantastisk! Anbefaler den på det sterkeste! Det beste med den er at den er veldig lett å slå sammen og den er er lett å få inn og ut av bil. Den blir også mye mindre enn flere andre vogner når den slås sammen (tenker da spesielt på emmaljunga). Bagen er stor og god, vi brukte den helt til sju-åtte måneder, og sportsdelen er veldig fin med at man kan snu barnet begge veier, og justere helt fra liggende til sittende oppreist stilling. Den er god å kjøre både på grus, asfalt og i snø (hvis man husker å låse forhjulene ;-))

Hvis jeg skal klage på noe ved den er at det er liten plass under vogna når man bruker bagdelen, så ikke så lett å få med seg handleposer osv. I tillegg er regntrekket og myggnettet latterlig trange og litt vonde å få på, spesielt hvis du står med et barn på armen, så der anbefaler jeg å kjøpe noe ekstra fra f.eks. tinkafu. En annen ting som er fin med bagdelen i emmaljunga ifht bugaboo er at du kan justere deni ryggen slik at barnet ser litt mer når det blir litt større.

Synes absolutt bugabooen er verdt pengene!!
 
Har Simon duo, tfk joggster og emmaljunga scooter. Tenker å kjøpe meg tfk tvillingvogn da jeg får to tette.
 
Til dere som har bugaboo buffalo; Er ikke det svære håndtaket foran åpningen i vogna i veien? Eller tar man det ned? Ser jo nesten ikke ungen bak alt der...Synes vogna er så fin, men lurer litt pga den der.
967f3809198eafa34e25d52ca721a77e
 
Jeg trenger en vogn som passer til by, og som er enkel å få pakket inn i bilen. Vi kjører mye bil til hytte osv. Tips?
 
Kjekt å lese så mye om vogner! Har ikke kommet så langt i den prosessen enda, men begynner vel når det nærmer seg jul og sånn. Foreldrene mine har før vi ble gravide sagt at de vil kjøpe vogn, så det ordner seg :) Tenker å bruke bæresele mye da, praktisk mtp turer med vofsen, har satt meg mer inn i det enn vogn til nå :p
 
Back
Topp