Den store vogntråden

Hvilken vogn skal du ha? Vi har bare sett litt på nettet og ikke vært i butikker ennå, men spennende å høre hva andre tenker :) Vurderer Brio Happy her,
 
Vi har vogn fra storebror:). Emmaljunga Edge duo, så det blir den nå også:). Super fornøyd:)
 
Vi har Simo Duo fra storebror, veldig fornøyde. Stor og god vogn :)
 
Jeg er veldig i tvil. Har lyst til å høre andres erfaringer:) Har lyst på duo vogn som er god å styre. Står mellom bugaboo buffalo og emmaljunga (en av de millioner typene jeg ikke vet forskjell på) :))
 
Emmaljunga de luxe vogna synes den er så fin. Men må se litt i butikker å sånn.
 
Emmaljunga synes jeg er så himla tung? Da synes jeg simoen er bedre å trille, selv om den er litt større. Brioen er ennå litt lettere og derfor tror jeg vi går for den. Buffalo har jeg lyst på, men den er så dyr at det er egentlig ikke verdt det.
 
Ble sååååå lei meg igår... Var innom vognservice i åsane og fikk der beskjed om st Brio og Simo er kjøpt opp av Britax!!! Produksjonen er derfor stoppet :(

Så nå selges de til de er tom.. Men skulle man trenge deler etc hvis noe skjer med vognen så får man ikke tak i det :(

Har hatt både Brio og Simo tidligere og hadde såååå lyst på det nå, men... Vil ikke risikere å stå der hvis noe bli ødelagt :(

Den som blir mest "lik" de klassiske blir da Emmaljunga Edge.. Så ender nokk opp med den...
 
Jeg skal ha Babyjogger city elite:happy:
Med delux baggen. Gleder meg til å få den i hus! Bestemmte meg leenge før jeg ble gravid.. :D
 
Babyjogger city elite :)
 
Har blir det TFK igjen. Hatt den med begge gutta. Veldig glad i den vogna. Den blir veldig liten sammenlagt og fungere da fint med hund i bil også :)
 
Her blir det Bugaboo Buffalo, elsker den vogna! Hadde Emmaljunga City Cross sist.
 
Ble sååååå lei meg igår... Var innom vognservice i åsane og fikk der beskjed om st Brio og Simo er kjøpt opp av Britax!!! Produksjonen er derfor stoppet :(

Så nå selges de til de er tom.. Men skulle man trenge deler etc hvis noe skjer med vognen så får man ikke tak i det :(

Har hatt både Brio og Simo tidligere og hadde såååå lyst på det nå, men... Vil ikke risikere å stå der hvis noe bli ødelagt :(

Den som blir mest "lik" de klassiske blir da Emmaljunga Edge.. Så ender nokk opp med den...

Hæ? Visste Brio var kjøpt opp av Britax, men trodde de skulle fortsette med vognene!?
 
Har hatt Simo, Stokke Trailz og Citi Mini til datteren min på 14MND :p Beholdt de to siste, men solgte Simo-vognen da hun nektet å ligge oppi den. Tror det blir en tvillingvogn siden de er så tette :)
 
Back
Topp