Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i min vennegjeng heller. Jeg har faktisk aldri vært i babyshower, og ikke arrangert for noen av mine venner, så jeg forventer ikke at de gjør det for meg heller, selv om det selvfølgelig hadde vært hyggelig!Har ikke vært noe tradisjon i min vennegjeng, så regner sterkt med at det ikke blir noe denne gangen heller![]()

Synes det er tull, vet aldri hva som kan skje med fosteret. Om det går galt og man mister seint, kan det bli en ekstra byrde med alle gavene.
Når man kjøper gaver til baby er det jo fordi en ønsker å treffe og se babyen. Moren som er en venninne eller slektning har man jo sett tusen ganger før...
Mine tanker...![]()
Jeg har mange ganger tenkt det samme som deg her. Hva om det skjer noe med baby? Så sitter man igjen der med alt... MEN, man har aldri noen garantier uansett! Tenk om det skjer noe med baby 3 uker etter du har født? Hva om det skjer noe med baby 3 mnd etter du har født? Man har liksom aldri noen garantier uansett! Å man sitter jo igjen med alle tingene man selv har handlet inn og ting man har fått underveis...
Men enig at man burde ha babyshower ganske seint, for da er sjansen stor for at baby overlever! <3
Det er sant. Men babyshower er jo ofte når man er 30+++ uker på vei. Da har man selv gått til innkjøp av vogna, sengen, klær og annet utstyr. Så problemstillingen blir vel den samme i tilfelle man mister sent. Et par bodyer til gjør ikke saken annerledes.Synes det er tull, vet aldri hva som kan skje med fosteret. Om det går galt og man mister seint, kan det bli en ekstra byrde med alle gavene.
Når man kjøper gaver til baby er det jo fordi en ønsker å treffe og se babyen. Moren som er en venninne eller slektning har man jo sett tusen ganger før...
Mine tanker...![]()