Den store babydrømmen

Hvis det er noen høyere makter der ute som bestemmer, please la meg bli gravid denne mnd.
PMS monsteret er ikke her, men jeg føler ,jeg så klar for dette nå.
 
Fremdeles intet PMS monster. Det kan være at det er Letrozol som har jagd a på dør :)
 
Mormor spurte meg i dag ang det med baby.
Jeg klarte ikke å holde tårene tilbake når jeg begynte å åpne meg opp om hva jeg egentlig føler om det å ikke kunne få barn.
Hvor vondt det faktisk gjør for meg.
Huff altså :(
 
Da har PMS monsteret begynt å flytte inn..
skal prøve mitt beste å kontrollere henne..
 
PMS monsteret forsvant igjen. Rart.
Tempen har gått opp igjen, men jeg har ikke lyst til å teste :( Jeg er så redd for å bli skuffet.
Har lyst til å vente til 24/12 for å se. IKM er 21/12
Tror ikke jeg klarer å holde ut så lenge, men blir så trist hver gang jeg får en negativ test :(
 
PMS monsteret forsvant igjen. Rart.
Tempen har gått opp igjen, men jeg har ikke lyst til å teste :( Jeg er så redd for å bli skuffet.
Har lyst til å vente til 24/12 for å se. IKM er 21/12
Tror ikke jeg klarer å holde ut så lenge, men blir så trist hver gang jeg får en negativ test :(

Off. De påkjenningene prøving fører med seg ;(
Heier på deg!!!
Blir spennende å se om temp går mer opp da;)
 
Off. De påkjenningene prøving fører med seg ;(
Heier på deg!!!
Blir spennende å se om temp går mer opp da;)

Hei :D Så hyggelig å se deg her inne igjen :Heartred
Hvordan står det til?
Ja, blir spennende å se i morgen. Tviler litt men :p
Lenge leve pessimisten :angelic::angelic:
 
Da er det en stund siden jeg har kommet med en skikkelig oppdatering.
CD28 - 14DPO
Ingen positive tester, kun murringer og er meget hormonell. Som jeg pleier å være før mensen kommer.
Jeg har begynt å forberede meg på ny pp. Dette er siste pp før ny utredning starter. Skal bli godt å få skikkelig svar!
Det skal bli morsomt å ta i bruk den nye monitoren da, og se om den forteller noe morsomt :)
Mensen + jul = MASSE sjokolade og julebrus :Heartpink:Heartpink
Noe positivt må det da være ;)
 
Da er vi i gang :D

CD2 og første letrozol-dose er tatt.
Denne syklusen skal jeg ta 5mg letrozol i 7 dagr istedenfor 5.
Jeg er spent på den nye monitoren. Jeg har ikke tempet i dag og kommer ikke til å tempe i morgen pga jeg var på fest i går og da er tempen helt på jordet.
Har TR på besøk, så det er ikke så farlig :p
 
Lurer på om det er flere som føler det som jeg gjør.
Det at jeg ikke kan få barn, har gjort at jeg føler meg mislykket som kvinne og at jeg ikke fortjener noe godt.
Jeg føler at jeg ikke fortjener komplimenter fra sambo, jeg fortjener ikke gaver og blomster, fortjener ikke noen type feiring.
Jeg slutta å feire bursdagen min, jeg foretrekker å være alene på juleaften og den type hendelser.
Jeg føler sterkt at jeg ikke fortjener det. Dette er noe jeg har følt i mange år.
Forsøker å tenke positivt, men det er ikke enkelt.
 
❤️❤️ De følelsene er vonde, men dessverre vanlig når man holder på med denne prøvingen. Håper letrozol gjør susen og at 2018 blir bedre enn 2017 :)
 
❤️❤️ De følelsene er vonde, men dessverre vanlig når man holder på med denne prøvingen. Håper letrozol gjør susen og at 2018 blir bedre enn 2017 :)

Tusen tusen takk :Heartred:Heartred:Heartred
 
Nå bestilte jeg babyklister!
Er bare på CD2, så håper jeg rekker å få den før den skal tas!
 
Usikker om det er noen som faktisk følger med her, men det er godt å få ut litt frustrasjon :)
CD3 er snart over, TR smertene har roet seg og humøret er tilbake! Topp stemning :D
Er på dag 2 av 7 i denne Letrozol runden. Etter denne runden er det tomt og jeg vet at GU vil benytte neste syklus på å finne ut nøyaktig (eller så nøyaktig som hun kan) hvorfor jeg har så problemer med å få barn.
Så, da blir det jo en slags pausemnd, men vi kommer ikke til å stoppe å ha sex av den grunn ;)

I morgen er det trening igjen før jobb :)
Etter jul og sykdom, tror jeg det vil bli hardt :p
 
CD5 - Har endelig kommet i gang med treningen etter sykdom. Utrolig deilig.
Er ganske så sikker på at GU vil komme med forslag at jeg reduserer magefettet på magen, så da er det like greit å være i gang :p
Tror ikke at jeg får til så veldig mye reduksjon på ca 4-5 uker, men da er man i gang :)
Pluss at trening gir de riktige hormonene et skikkelig boost!
 
Lykke til.

Kjenner igjen det med å ikke ville feire jul og bursdager. Har det sånn jeg å.

klem
 
Lykke til.

Kjenner igjen det med å ikke ville feire jul og bursdager. Har det sånn jeg å.

klem

Tusen takk og masse lykke til du også ❤️❤️
 
CD 8 og 01/01-18
Jeg håper virkelig dette er året jeg blir gravid.
Er ikke så stor sannsynlighet, men jeg håper virkelig.
Jeg skal forsøke å søke meg inn på matematikken igjen også.
Selv om 2+2=46,87 for meg. (Kanskje ikke så galt, men dere forstår poenget)
Er på tide med en bedre utdannelse :p
Mangler kun matte for å komme meg videre!
 
CD10 - Venter på at tiden skal gå, slik at jeg får kommet meg på trening etter jobb.
Kjenner jeg har fått en ny liten bekymring.
Gynekologen er jeg henvist til, har fått mange forskjellige tilbakemeldinger.
Veldig mange mindre positive. Hun bli fremstilt som klinisk, lite empatisk og lite engasjerende.
Jeg håper med alt jeg har, at hun kun har blitt misforstått og at jeg får en positiv opplevelse hos henne!
Er så redd for å ikke bli tatt seriøst. Altså, jeg vet jo at jeg ikke kan få barn men jeg vil så inderlig bli skikkelig undersøkt slik at jeg kan få hjelp til å bli gravid.
Mitt aller største ønske er å kunne få en egen familie.
 
Back
Topp