Den store babydrømmen

Om ca 45min er posten her. Da skal jeg se om testene har kommet. Har de ikke det så grrrrr...

Man kan ikke gjøre slik mot testetøser !!
 
d32ce1e3fbdc30f4dc84402b11d694a0.png
 
CD15:

Sykdommen har tatt helt over kroppen min, føler meg helt bah..
Charten min er helt funky pga det og siden jeg ikke har fått testene mine, står jeg like langt.
Sambo er på fest og jeg er hjemme alene med hundene.
I kveld står hobbiten triologien på spillelista. Extended så klart! På film nr.2 nå ❤️❤️❤️
Bare meg som småfantaserer litt om Kili? ❤️❤️
 
CD16.
I dag føler jeg for å være litt pessimistisk.
Jeg vet jeg kun har 3pp med aktiv prøving med hjelp og er her inne, men dette tar på.
Jeg har vist i så mange år at jeg ikke kan få barn. Vært i seriøse forhold helt uten prevensjon de siste årene (uten å prøve å få barn) uten at det har skjedd noe også.
Vært ærlig om at jeg ikke kan få barn naturlig og har da ikke tenkt noe mer på det.. Men når det går 8år uten at det skjer noe som helst, er det noe som er veldig galt.
Heldigvis skal jeg på utredning i slutten av januar. Akkurat nå føles det ut som jeg aldri kommer inn på et terminforum.
Skal innrømme at jeg har kikket litt i forumet her, pga jeg alltid har hatt et ønske om å få barn. Alltid hatt et ønske om en egen familie.
Jeg bare håper jeg er heldig nok..
Faktum er. Jeg er 30år, snart 31 faktisk.. Mannen min er ung. Meget ung. Han har all verdens tid. Det har ikke jeg :(
Btw, det var han som jaktet på meg ;)
 
CD17. FF mener jeg er 3DPO. Når jeg endelig får testene mine skal jeg forsøke å snikteste mens jeg er hos mormor for å se om det skjer noe. Hvis den mener jeg har EL mens jeg er der, så blir det dårlig med bebbe på oss denne mnd :(
Jeg ble jo så sykt skuffet når jeg fikk tr sist. Hadde såå lyst på august-baby.. Men, hvis FF har rett, så er menstermin 31/08.
Det hadde vært helt topp! :D
 
31cfcf9c033a387469977a85227a3435.png
 
041c5c077dbe1f9c50d93709f3bb3e06.png


Er generelt lavere i temp denne pp ser det ut som
 
CD18:

En kjapp oppdatering før jeg må på jobb.
Fremdeles lite hormonell! Wohoo! Det snør. Det gjør dagen bare enda mer awesome! Jippi! I love snow!
Jeg er super spent på tempen i morgen.
Det ser ut som jeg ligger likt med sist pp de to siste dagene. Skremmende likt. Da fikk jeg påvist EL på CD21, denne gang CD14. Er såå redd for at EL er senere, da vi egentlig traff perfekt med aksjer og jeg hadde EL smerter på CD13..
5b9a5a2fc7124595471e70c7ea31a1c4.png


Dette er charten så langt:

cabcd1529f5bedce41ae8bd6dae5a474.png


Har ENDELIG fått testene i posten, så kommer til å fortsette å teste denne uken for å utelukke sen EL.
Kommer også til å kjøre på med aksjer i morgen før jeg reiser, for sikkerhetsskyld.
I dag viste monitoren lav som jeg tar som et meget meget godt tegn! Håper bare den holder seg lav ut uken.

0fd6ffb32adb86b676e3a3b6367e2add.jpg


Da avslutter jeg med at jeg virkelig håper tempen viser likt som i dag eller stiger.
Krysse fingrene!
 
Spennende at kurven treffer den fra forrige runde! Med tanke på at du har brukt medisin (FE er det femar?) denne runden, vil jeg forvente at du får tidligere el enn cd21. Ut fra tempkurven, ser ff sin el-angivelse veldig riktig ut. Tempen ligger også nokså likt nivået for dpo-dagene sist. Blir kjempespennende å følge deg de neste dagene! Håper kurven ender med grønn strek [emoji1303][emoji173]️
 
Spennende at kurven treffer den fra forrige runde! Med tanke på at du har brukt medisin (FE er det femar?) denne runden, vil jeg forvente at du får tidligere el enn cd21. Ut fra tempkurven, ser ff sin el-angivelse veldig riktig ut. Tempen ligger også nokså likt nivået for dpo-dagene sist. Blir kjempespennende å følge deg de neste dagene! Håper kurven ender med grønn strek [emoji1303][emoji173]️

FE er femar ja :D jeg brukte dobbel dose denne runden, så kanskje derfor EL kom så tidlig :)
Hadde vært verdens beste julegave ❤️❤️
Tusen takk for at du tok deg tid til å se på kurven min ❤️❤️
 
CD19.

5DPO, ingen tegn til PMS monsteret. Herlig! :D
Føler meg avslappet, glad og fornøyd. Tross for hoste og snørrete nese :)
Jeg håper virkelig det er et godt tegn :)
 
Syklusen er langt mer stabil nå enn sist mnd. Det er bra :Heartred

74fe1a70-0281-4612-b775-3789bda6014a-png.238634
 
Back
Topp