Den store babydrømmen

Har aldri vært gravid, så det aner jeg ikke.
Men trodde kanskje man følte litt kanskje?

Jeg kjenner ikke en pøkk. Ble ganske trøtt etter hvert, men det kunne like gjerne være fordi jeg var overarbeidet. Nå er jeg 13+3 og venter fortsatt på å føle meg gravid. Har vært på to ultralyder allerede, for jeg har vært helt overbevist om at det ikke er noe som helst inni magen min. Så nei, man trenger absolutt ikke føle noe.

Jeg var sikker på at det ikke klaffet. Men siden vi skulle på middag og vin tok jeg en test just in case 11 dpo (som egentlig var 14 dpo)
 
Absolutt ikke nødvendigvis.
Selv om man kan få inntrykk av det motsatte her inne så er det ganske normalt å ikke kjenne noe som helst kanskje hele første trimester faktisk.

Ja, jeg hadde inntrykket av at de fleste kjente forandringen..
 
Jeg kjente jo ikke noe på at jeg var gravid før et godt stykke ut i svangerskapet, sett bort fra oppblåsthet som kom etterhvert. Men det hadde jeg jo til og fra til vanlig uansett så. :p Jeg testa tidlig kun fordi jeg skulle på forsamtale på sykehuset, hadde ikke noe tro på positivt resultat overhodet.

Første svangerskap derimot, der hadde jeg litt mer tegn type ømme bryst og metallsmak i munnen. Ikke denne gangen gitt. Så jeg stoler ikke på tegn. Har nesten hatt mer tegn/symptomer når jeg ikke har vært gravid enn de to gangene jeg har vært det. :hilarious:

Hehehe, man skal kanskje bare vente og se ;)
 
Jeg kjenner ikke en pøkk. Ble ganske trøtt etter hvert, men det kunne like gjerne være fordi jeg var overarbeidet. Nå er jeg 13+3 og venter fortsatt på å føle meg gravid. Har vært på to ultralyder allerede, for jeg har vært helt overbevist om at det ikke er noe som helst inni magen min. Så nei, man trenger absolutt ikke føle noe.

Jeg var sikker på at det ikke klaffet. Men siden vi skulle på middag og vin tok jeg en test just in case 11 dpo (som egentlig var 14 dpo)

Hmm. Dere sier virkelig noe.
Jeg må bare vente til lørdag og se egentlig :)
Tviler på et positivt resultat, men vil sjekke siden det er meldt hvitvin på lørdag :)
 
2 egg slapp. Perfekt slimhinna.
Hvor mange festa seg?

0

IMG_5197.JPG


[emoji22][emoji26][emoji29]
 
Så leit [emoji29] Hadde troen for deg denne pp! Nyt vin i kveld, og så krysser vi fingrene for at egget bare er tregt med å feste seg![emoji8]
 
Ser skygge jeg da......
 
Ser en antydning til skygge, men det er det hele [emoji17] 12DPO

IMG_5205.JPG
 
Har du pleid å få skygge før da? Ser jo egentlig litt ut som noe er på gang

Nei, egentlig ikke.
Er jo lov å håpe litt, selv om jeg ikke helt tror på det :P
 
Back
Topp