Den store babydrømmen

To timer søvn er ikke akkurat sunt for deg da. Jeg hadde slitt med å være våken neste dag da altså...
 
To timer søvn er ikke akkurat sunt for deg da. Jeg hadde slitt med å være våken neste dag da altså...
Tro meg, jeg sleit :P

Gjør ikke det igjen. Kan jobbe lange dager, men må ha nok søvn
 
Absolutt. Det er også en forskjell ift når på døgnet det er snakk om. Kroppen vil helst hvile nattestid
 
CD22 - 6DPO :)
I dag er jeg på jobb igjen. Er kun 4 timer da, men fortsatt. Kunne vært hjemme :p

Har 11 - 13 timers vakter hele neste uke.. Men, det var de penga da :p

Der nede synes jeg at jeg kjenner noe hele tiden nå. Tenker at "oooi, kanskje det er baby på gang"?

Men så kjente jeg på tappen min i går og den var så langt nede at jeg knapt trengte å putte finger`n inn for å kjenne den :yuck::meh:

Men, er 13 dager til TR skal senest melde sin ankomst, så er da håp enda:smiley-angelic001
 
henger med
 
8DPO.
Hadde egentlig ikke planer om å teste denne pp, men det ble bestemt i dag at det blir inntak av alkohol på lørdag. Det vil si at jeg må teste fredag eller lørdag morgen..
Føler meg ikke noe annerledes enn vanlig, så er nok ikke mnd for oss dette heller :(
Men vi får se på lørdag morgen. Da er jeg jo 12DPO, så hvis det er noe der, burde testen slå ut
 
Det er vel veldig tidlig å føle seg «annerledes» 8DPO? Jeg har venninner som knapt merket svangerskapet foruten voksende mage, så det er ikke gitt at du får allverdens med symptomer heller? Jeg krysser i alle fall fingrene for deg, og håper du får to streker på lørdag! [emoji171]
 
Det var en tanke som traff meg i dag når jeg sto ute og dirigerte trafikk.. Milde måne som tiden har forandret seg de siste 75årene. Da var det drap, tortur, forfølgelse og verre tenkes kan. I dag kommer tyskerne kjørende, smilende, vinkende og stopper gjerne for å ta en liten prat.. Tenk at mennesker kan ha to så sterke motstridende sider..

Det er skummelt å tenke på, for det betyr faktisk at det kan skje igjen. Spørsmålet er vel egentlig om når og om hvem som blir "syndebukken" denne gangen.
 
Det er vel veldig tidlig å føle seg «annerledes» 8DPO? Jeg har venninner som knapt merket svangerskapet foruten voksende mage, så det er ikke gitt at du får allverdens med symptomer heller? Jeg krysser i alle fall fingrene for deg, og håper du får to streker på lørdag! [emoji171]

Har aldri vært gravid, så det aner jeg ikke.
Men trodde kanskje man følte litt kanskje?
 
Det har ikke jeg heller, så har ikke mye personlig erfaring å komme med. Men jeg tror uansett det er litt tidlig for symptomer, egget trenger jo ikke å ha festet seg enda engang[emoji6]

Det er jo sant
 
Har aldri vært gravid, så det aner jeg ikke.
Men trodde kanskje man følte litt kanskje?
Absolutt ikke nødvendigvis.
Selv om man kan få inntrykk av det motsatte her inne så er det ganske normalt å ikke kjenne noe som helst kanskje hele første trimester faktisk.
 
Jeg kjente jo ikke noe på at jeg var gravid før et godt stykke ut i svangerskapet, sett bort fra oppblåsthet som kom etterhvert. Men det hadde jeg jo til og fra til vanlig uansett så. :p Jeg testa tidlig kun fordi jeg skulle på forsamtale på sykehuset, hadde ikke noe tro på positivt resultat overhodet.

Første svangerskap derimot, der hadde jeg litt mer tegn type ømme bryst og metallsmak i munnen. Ikke denne gangen gitt. Så jeg stoler ikke på tegn. Har nesten hatt mer tegn/symptomer når jeg ikke har vært gravid enn de to gangene jeg har vært det. :hilarious:
 
Back
Topp