"Den store avsløringen"

Vi la også ut bilde! Siden vi er "rockere" begge to tok jeg en band t-skjorte fra mannen, en fra meg og en liten sort onepiece med bandlogo på som vi kjøpte for en stund siden og tok bilde av det. Kjempe gøy med alle reaksjonene! Var noen som sendte meg privat melding for å spørre om det stemte før de turte å skrive gratulerer på bildet :)
 
Ååå så gøy! Kjenner jeg blir litt små misunnelig :) gleder meg til det er min tur!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi la også ut bilde! Siden vi er "rockere" begge to tok jeg en band t-skjorte fra mannen, en fra meg og en liten sort onepiece med bandlogo på som vi kjøpte for en stund siden og tok bilde av det. Kjempe gøy med alle reaksjonene! Var noen som sendte meg privat melding for å spørre om det stemte før de turte å skrive gratulerer på bildet :)

Hihi, så gøy da ! Godt å høre flere har gjort det offentlig :) Følte meg litt "alene" siden så mange har tenkt å vente til oul eller enda lengre ;p
 
Jeg er 12+0 i morgen og jeg har såå lyst til å fortelle alle det! Familie noen venner og jobben vet det er bare lillebror og facebook som er igjen, skal fortelle lillebror at han skal bli ongel når jeg skal i konfirmasjon hannes, han bor i kristiansand mens jeg bor i bodø så ser han ikke så ofte og jeg vil fortelle han at han skal bli onkel i person og ikke over mld/tlf :) blir vel facebook etter jeg har fortalt han, er 14+1 dagen han konfirmeres så er ikke sååå lenge til :)
 
Back
Topp