"Den store avsløringen"

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Tenker jeg kommer med den store avsløringen på fb/instagram i løpet av kvelden. Vil bare høre hjertelyden en gang til først, sånn at jeg føler meg skikkelig trygg :) Hva tenker dere om dette bildet ? Tror dere folk skjønner det ? :)
 
Det var søtt.. Jeg ville lagt det ut å sett hvor lang tid folk brukte på å skjønne det :)

Ja, er litt det jeg tenker også. Uten å skrive noe tekst til ;p Er jo ikke akkurat noe hastværk å få folk til å skjønne, så er jo gøy å se OM noen skjønner :) Så snart en skjønner og kommenterer går det nok raskt i hodene til mange likevel ;p
 
Ja, er litt det jeg tenker også. Uten å skrive noe tekst til ;p Er jo ikke akkurat noe hastværk å få folk til å skjønne, så er jo gøy å se OM noen skjønner :) Så snart en skjønner og kommenterer går det nok raskt i hodene til mange likevel ;p

Så gøy... Synes alltid sånne statuser er gøye å følge med på
 
hehe, de tar den med en gang! lykke til ;) alltid spennende!
 
Hihi så spennende :D Får tårer i øynene ( tåpelig gravid ) når jeg tenker på å dele nyheten med andre :D
Det er så fint å koselig liksom, glede andre med noe slikt :D
Fått noen kommentarer?? :D
 
Nå har det ramlet inn flere kommentarer ja :D Startet med at ei spurte om det var lillebror eller lillesøster på tur, og etter mitt svar ramlet det inn gratulasjoner :) Nå bare må det gå bra helt til november ! <3
 
Åå så stas! Misunnelig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha, ja dette var gøy :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Gladhistorie :D

Sitter bare å smiler fra øre til øre :)
Noen som ble overrasket? :D
 
Back
Topp