* Den store «dumme spørsmål» tråden *

Så bra [emoji4] da lar jeg de rett og slett bare være i fred :D
Hehe, jeg er så sykt sensitiv på de for tiden at jeg sliter med å la være å «kose» med de, vet godt at jeg utløser kynnere om de blir stimulert, og må holde babyen inne til mandag kveld, så derfor må jeg la være å røre de til da, men ække like lett alltid :p
 
Det skal jeg prøve på[emoji4] Har vært så om i begynnelsen med de to andre så skal se om dette hjelper.
Men jeg har lest at det å stimulere brystvortene kan gjøre fortgang i fødsel/rier? Noe for seg tror dere?
 
Men jeg har lest at det å stimulere brystvortene kan gjøre fortgang i fødsel/rier? Noe for seg tror dere?
Nå som mannen er tilbake og det er trygt at babyen kommer finner jeg på å stimulere de innimellom for å se om det utløser noe ja, men min erfaring er at en kosestund med mannen har mer effekt altså ;)
 
Eh... Kan babyen være døv? Hun besto testen på sykehuset, men skvetter ikke ved lyder osv. Sover like tungt uansett hvilke lyder som lages :confused:
 
Eh... Kan babyen være døv? Hun besto testen på sykehuset, men skvetter ikke ved lyder osv. Sover like tungt uansett hvilke lyder som lages :confused:
Be om ny hørselstest på helsestasjonen.[emoji5]
 
Eh... Kan babyen være døv? Hun besto testen på sykehuset, men skvetter ikke ved lyder osv. Sover like tungt uansett hvilke lyder som lages :confused:

Vi var bekymret for dette med førstemann av samme grunn som deg, kunne bråke masse og han sov igjennom og reagerte ikke på skarpe/brå lyder.. Men det kom etterhvert og hørselen hans er helt fin [emoji4]
 
Vi var bekymret for dette med førstemann av samme grunn som deg, kunne bråke masse og han sov igjennom og reagerte ikke på skarpe/brå lyder.. Men det kom etterhvert og hørselen hans er helt fin [emoji4]

Hvor lang tid tok det? Hun reagerer litt mer på høyfrekvente lyder nå, men for det meste reagerer hun ikke :bored:

Be om ny hørselstest på helsestasjonen.[emoji5]

Jeg skal gjøre det om det vedvarer :)
 
Back
Topp