Tenkte vi kunne ha en sånn tråd også, hvor vi kan stille alle spørsmål vi har uansett hvor «dumme» vi tenker at de er Som førstegangsfødende, og snart mamma for aller første gang ser jeg for meg at jeg kommer til å lure på mye rart fremover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner jeg forbereder dere brystvortene deres på amming? Min mor er så påståelig på at jeg må forberede de på ammingen med å dra og tvinne på brystvortene, og smøre de inn [emoji85] Jeg som forter meg med å vaske de i dusjen, for jeg syns det er ekkelt å ta på [emoji1]
Jeg gjør ikke det. Mener å ha lest at det er en myte at man kan "herde" de på forhånd. Men du venninne hevdet at det funker for henneBegynner jeg [emoji14] forbereder dere brystvortene deres på amming? Min mor er så påståelig på at jeg må forberede de på ammingen med å dra og tvinne på brystvortene, og smøre de inn [emoji85] Jeg som forter meg med å vaske de i dusjen, for jeg syns det er ekkelt å ta på [emoji1]
Den eneste måten å finne ut om det funker på er å bære herde èn brystvorte, for så å se om det blir lettere å amme på den
Begynner jeg forbereder dere brystvortene deres på amming? Min mor er så påståelig på at jeg må forberede de på ammingen med å dra og tvinne på brystvortene, og smøre de inn [emoji85] Jeg som forter meg med å vaske de i dusjen, for jeg syns det er ekkelt å ta på [emoji1]
Jeg har et spørsmål[emoji4]
Babyen vår har akkurat nå mistet navelen sin. Er det noen som vet om og hvordan «hullet» skal stelles? Er en del størknet blod der. Skal det bare holdes tørt eller skal der renses på noen måte? [emoji4]
Vi fikk beskjed om å rense med litt pyrisept [emoji4]
Så bra [emoji4] Det var nemlig det jeg gjorde [emoji4]
Min mor var også «på» med å herde brystvortene i forkant. Jordmor sa - som resten av gjengen under her - at det er bare en gammel myte som ikke har noe for seg. Jeg valgte å høre på jordmor, og har ikke vært noe plaget med at det er sårt. Det var litt småvondt de første dagene, men ikke sårt. Det er fortsatt litt småvondt avogtil ved de aller første sugetakene, men det er pga den første melkestrømmen som kommer er så kraftig. Med andre ord ikke noe som «herding» hadde løst [emoji4]
Det skal jeg prøve på[emoji4] Har vært så om i begynnelsen med de to andre så skal se om dette hjelper.Begynner jeg [emoji14] forbereder dere brystvortene deres på amming? Min mor er så påståelig på at jeg må forberede de på ammingen med å dra og tvinne på brystvortene, og smøre de inn [emoji85] Jeg som forter meg med å vaske de i dusjen, for jeg syns det er ekkelt å ta på [emoji1]
Min mor var også «på» med å herde brystvortene i forkant. Jordmor sa - som resten av gjengen under her - at det er bare en gammel myte som ikke har noe for seg. Jeg valgte å høre på jordmor, og har ikke vært noe plaget med at det er sårt. Det var litt småvondt de første dagene, men ikke sårt. Det er fortsatt litt småvondt avogtil ved de aller første sugetakene, men det er pga den første melkestrømmen som kommer er så kraftig. Med andre ord ikke noe som «herding» hadde løst [emoji4]
Tro om man kan gi shaken baby syndrom inni magen? event. under sex osv...
Tro om man kan gi shaken baby syndrom inni magen? event. under sex osv...