Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må be om å bli lagt til. Se den linken om kravene som ligger blant de øverste.Tror jeg oppfyller kravene, men ingen som har lagt meg til enda...
Sent from my iPad using BV Forum
Lurer jeg og på, og hva gjør jeg når jeg kvalifiserer?Hva er kravene for og bli med der?
Prinsesse 2010
Et lite mirakel 2014
Jeg har ikke fått pm fra deg. Er du sikker på at du ikke har skrevet på veggen min? Innlegg på veggen der folk ber om tilgang har blitt/blir slettet. Har dyttet opp en tråd som forteller hvordan dere sender pmEr lenge siden jeg skrev til hu som legger til, men har ikke hørt noenting!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg har ikke fått pm fra deg. Er du sikker på at du ikke har skrevet på veggen min? Innlegg på veggen der folk ber om tilgang har blitt/blir slettet. Har dyttet opp en tråd som forteller hvordan dere sender pm
Jeg må ha skrevet på veggen din i sommervarmen Hehe, skal sende en pm til deg etterhvert her
Fra mobil.
Eg prøvde å melde meg inn der for ei tid tilbake, men eg fekk aldri tilgong.. Eller eg fant ikkje ut korleis eg kunne komme inn på den hemmelige gruppa.
Har du søkt om tilgang da?
Nei - mente linken over herHar du søkt om tilgang da?
Hvis du ser på de innleggene som er spikret øverst på feb2015 forumet så er det innlegget med kriterier der også.Nei - mente linken over her
Vet ikke kriterier eller hvordan jeg søker var det jeg prøvde å finne ut
♡Overgangen feb/mars♡
Vet du kriteriene og hvordan man søker?Hvordan finner jeg den hemmelige gruppa?
Jeg skal ha fått tilgang nå tror jeg
Den dukker opp under der som dagbøkene og bildene står, over det vanlige forumet når du får tilgang.Hvordan finner jeg den hemmelige gruppa?
Jeg skal ha fått tilgang nå tror jeg