Den skjulte gruppa.

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Er det ikke flere som har oppfylt kravene og snart er klar for den skjulte gruppa? Blir bra å få flere inn der. :)

opofyller kravene og sendt meld men har ikke blitt godkjent enda..håper jeg blir det snart :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tror jeg har et stykke igjen Håper jeg når antall innlegg snart :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er en liten gjeng som venter på å bli godkjent når Tamara kommer hjem fra ferie. De får nok tilgang i løpet av noen få dager :)

Fra mobil.

Hva er egentlig poenget med skjult gruppe?
At ikke alle som er på babyverden eller bare kikker innom kan se hva vi skriver. Dvs. man kan skrive mer personlige innlegg for man vet litt mer om de som er der. Man må jo tross alt poste ganske mange innlegg for å ha tilgang, så det går liksom ikke an å bare være observatør der.

Jeg har ikke behov for noe skjult gruppe og synes på en måte det er litt kjipt at den skjulte gruppen "splitter" gjengen her. Aner ikke om jeg oppfyller kravene, har ikke undersøkt det...

Jeg har ikke behov for noe skjult gruppe og synes på en måte det er litt kjipt at den skjulte gruppen "splitter" gjengen her. Aner ikke om jeg oppfyller kravene, har ikke undersøkt det...

Det er jeg litt enig i, men alternativet er nok at alle forsvinner inn i en facebook gruppe. Og da er det plutselig ikke noen igjen på forumet. Det har skjedd med begge de tidligere forumene jeg har vært på. Så da synes jeg egentlig det er greit at det er laget et litt mer privat forum.

Det er mye mer liv her ute på det vanlige forumet, så du trenger ikke å bekymre deg for at folk forsvinner ihvertfall ;)

Fra mobil.

Får håpe jeg får nok innlegg snart, er nok litt igjen til det enda.. Men vil på skjule, tryggere å skrive der:)

Tror jeg har oppfylt kravene om en ukes tid. Antar det som skrives i den skjulte gruppa ikke dukker opp i søkemotorer, og det synes jeg er bra.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Tror jeg har oppfylt kravene om en ukes tid. Antar det som skrives i den skjulte gruppa ikke dukker opp i søkemotorer, og det synes jeg er bra.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Jeg er enig i den, ok at ikke alle kan lese hva som skrives :)

oi, jeg har jo 24 posts igjen! Da er det bare å skrive i vei da :)

På den skjulte gruppen i prøverforumet var drt veldig lite aktivitet. Den ble jo opprettet med samme hensikt.

Hvor ser du hvor mange posts du har igjen? :p :)
Hvis du trykker på den store knappen "FORUM" så ser du til høyre hvor mange posts du har skrevet. Jeg tror vi må ha 50 før vi kan være med i den hemmelige gruppen?! Jeg har 40 nå, woohooo! :dance018

Back
Topp