Den sambo den sambo.. *oppdatert m/bilde*

LilleLisska

Forumet er livet
Han vil ha en til hund. Det vil jo æ å, men syns ikke det e så bra tidspunkt å få en til. Og dårlig tolmodighet har han å..Uff.. Jaja, han ska bare skaffe sæ hund..
Æ gjør ikke nokka me den! Ska ikke lære den nokka, han ska få all jobben me den!

(selv om æ sikkert kommer til å bli kjempegla i den!) 

*sukk*

EDIT: Trur dokker ikke han kjøpte den hunden?!
Ja, han sir no det i allefall.. Æ vet ikke om han tulle eller om det faktisk e sant.. Jaja, han får styre sjøl.

Men fin va den jo da:

Menn er som barn[:D]

ORIGINAL: Neda

Menn er som barn[:D]

Ja, dæm e desverre d! [;)]

Hmm.. Nei, må nok si meg enig med deg.

Det er skam mye jobb med en liten valp og snart får dere jo en liten valp på 2 bein også.. Så syns egentlig han skal respektere ditt ønske om og vente. Det er masse tid til og skaffe seg en ny hund når babyen er blitt større [:)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Hmm.. Nei, må nok si meg enig med deg.

Det er skam mye jobb med en liten valp og snart får dere jo en liten valp på 2 bein også.. Så syns egentlig han skal respektere ditt ønske om og vente. Det er masse tid til og skaffe seg en ny hund når babyen er blitt større [:)]

Ja, han kan jo vente litt så får han se kordan det e me en liten unge. Trur ikke han tenke på det nemlig.. [:)]
Vi blir væll eni! [;)]

Jeg ville nok ventet til at babyen er født! Men jeg forstår samboern din.. Er det noe jeg vill ha vill jeg ha det med en gang![8D][:D] Eier ikke så mye tålmodighet når det gjelder å vente på ting..

ORIGINAL: Astra.

uff, kanskje ikke akkurat den beste tiden å skaffe seg ny hund på med baby på vei og greier.
Men skjønner jo han og, har drit lyst på hund selv!!

Ja, skjønne han å! Hera (den hunden vi har) e jo så snill og god!!
Merke jo ikke at ho e her engang.. Skjønne han, men han kan jo vente. Hadde æ ikke vært gravid så hadde det vært greit! [:D][;)]

ORIGINAL: *LiseT*

Litt dumt å få hund når man er gravid syntes nå jeg da. En valp er jo som en baby den også.
Og tenk hvis barnet deres blir alergisk?

Menmen, mannfolka må jo få viljen sin litt de også [:D]

Ja, synes å det..
Ja, han kan jo vente å se kordan ansvar det e me en liten unge.
Enda det hadde jo ikke vært bra. Har jo en hund fra før! [&:]

ORIGINAL: MotherNorth

Jeg ville nok ventet til at babyen er født! Men jeg forstår samboern din.. Er det noe jeg vill ha vill jeg ha det med en gang![8D][:D] Eier ikke så mye tålmodighet når det gjelder å vente på ting..

Jepp! [:)]
Forstår han kjempegodt! Har dritløst på en til hund!! [:D]

[:)]

Syns det er lurt hvis dere venter. Flere eksperter sier at det er lurt at babyen kommer i hus først og hund etterpå. Grunnen til det er at da vet hunden med en gang at babyen er høyere på rangstigen, fordi den har vært lengre i "flokken". Det er jo forskjell på hundene selvfølgelig. Se på vår hund: Rottweiler tispe på rett over 40 kg. Hun er snill som et lam og tok imot Helene når hun kom med åpne poter[:D] Så jeg vet at det kan gå kjempebra[:D]

ORIGINAL: Helenemamsen

Syns det er lurt hvis dere venter. Flere eksperter sier at det er lurt at babyen kommer i hus først og hund etterpå. Grunnen til det er at da vet hunden med en gang at babyen er høyere på rangstigen, fordi den har vært lengre i "flokken". Det er jo forskjell på hundene selvfølgelig. Se på vår hund: Rottweiler tispe på rett over 40 kg. Hun er snill som et lam og tok imot Helene når hun kom med åpne poter[:D] Så jeg vet at det kan gå kjempebra[:D]

Jepp! Vet alt det! [;)]
Men hunden vi har nu kommer ikke til å bli nokka problem, men trur det kommer til å bli mye sjalusi me en hund før ungen nu nemlig.. men går jo ikke ann å snakke om det t sambo.. Han blir jo bare skuffa og litt sur da.. han får heller tenke litt sjøl trur æ..
Han kommer nok til å ombestemme sæ! [;)][:D]

[8D]

dytt..

hehe... den va jo nydelig da!!

Her er det litt motsatt egentlig... jeg har VEELDIG lyst på hund.. men sambo har IKKE lyst på hund... så vi får se... d blir nok hund når vi flytter i et stort hus, med stor hage osv...[8|][8|][8|]

[;)][;)][;)]

ORIGINAL: Tessababy

hehe... den va jo nydelig da!!

Her er det litt motsatt egentlig... jeg har VEELDIG lyst på hund.. men sambo har IKKE lyst på hund... så vi får se... d blir nok hund når vi flytter i et stort hus, med stor hage osv...[8|][8|][8|]

[;)][;)][;)]

Ja, kjempefin!
Hehe.. Ja, han fikk viljen sin, meen e jo fordi æ egentli vil ha hund da! [;)]

Men søt var den![:)]

ORIGINAL: maoam

Men søt var den![:)]

Jepp! [:)]
Har tenkt litt. Det blir nok ikke nokka problem me en til hund egentli! [;)]
Vi har jo plass og alt.

Den var veldig søt da [:)]

Men syns uanstt han burde vente når du sier det.. Blir tøft med en liten baby i huset liksom [:)]

ORIGINAL: AnineT

Den var søt da... Men burde ikke dette være en avgjørelse dere tar sammen?
Det kommer til å bli veldig travelt når babyen kommer - og det blir enda mer utgifter med to hunder...

Vi tok den avgjørelsen at han sku vente, men han vil tydeligvis ikke høre så æ drit i det.. Han får nu bare styre. Så ska han få se kordan det e me en til hund. Han kommer sikkert til å selge den når ungen kommer. Han klare ikke å ha så mye styr. Æ har sagt til han x antall gang at det ikke e lurt me liten valp og baby. Altfor mye styr. Derfor orske æ ikke mere..

Back
Topp