Den sambo den sambo.. *oppdatert m/bilde*

ORIGINAL: AnineT

Kan tro det hadde blitt månelyst her om sambo hadde kjøpt hunden allikevel [8D]
En hund koster jo endel og...[:o]

Japp. Men æ bryr mæ ikke så mye siden æ egentli vil ha en til sjøl, men ikke enda. Men men, det går nok bra..
Ja, den va nu heldigvis ikke så dyr da..

ORIGINAL: ~Ritamor~

Hmm.. Nei, må nok si meg enig med deg.

Det er skam mye jobb med en liten valp og snart får dere jo en liten valp på 2 bein også.. Så syns egentlig han skal respektere ditt ønske om og vente. Det er masse tid til og skaffe seg en ny hund når babyen er blitt større [:)]

Det må jeg si meg enig i. Blir valpeoppragelsen forsømt pga. barnet vil dere kunne få en hund å stri med :)

I tillegg er jeg ikke så fan av Schefære. De er veldig fine, men ettersom jeg har fått med meg har det vært mye dårlig avl som har ført til mye rart blant rasen her i landet. Et vennepar av oss måtte avlive sin Schæfer fordi den begynte sånn plutselig å bli uvennlig mot fruen i huset. I det kullet var det to av hundene som måtte avlives fordi de ble mannevonde. I tillegg så vil jo Schæferen helst være en ennmansshund.

Har også kjent to supersnille Schæfere(en i en familie med to barn og det gikk helt fint) men jeg ser mer negativt enn positvt..

Når det er sagt var det to nydelig hunder da

ORIGINAL: Helene Harefrøken

ORIGINAL: ~Ritamor~

Hmm.. Nei, må nok si meg enig med deg.

Det er skam mye jobb med en liten valp og snart får dere jo en liten valp på 2 bein også.. Så syns egentlig han skal respektere ditt ønske om og vente. Det er masse tid til og skaffe seg en ny hund når babyen er blitt større [:)]

Det må jeg si meg enig i. Blir valpeoppragelsen forsømt pga. barnet vil dere kunne få en hund å stri med :)

I tillegg er jeg ikke så fan av Schefære. De er veldig fine, men ettersom jeg har fått med meg har det vært mye dårlig avl som har ført til mye rart blant rasen her i landet. Et vennepar av oss måtte avlive sin Schæfer fordi den begynte sånn plutselig å bli uvennlig mot fruen i huset. I det kullet var det to av hundene som måtte avlives fordi de ble mannevonde. I tillegg så vil jo Schæferen helst være en ennmansshund.

Har også kjent to supersnille Schæfere(en i en familie med to barn og det gikk helt fint) men jeg ser mer negativt enn positvt..

Når det er sagt var det to nydelig hunder da

Ja, e jo helt eni me dæ. Men sambo e sta, akkurat som mæ!
Vi får bare prøve, går det ikke så jaja.. Hannes problem..

[&:]

ORIGINAL: *LiseT*

Litt dumt å få hund når man er gravid syntes nå jeg da. En valp er jo som en baby den også.
Og tenk hvis barnet deres blir alergisk?

Menmen, mannfolka må jo få viljen sin litt de også [:D]

Hadde vi ikke hatt hund fra før så hadde det vært heelt greit.. Da e d jo bare en hund liksom.. Men blir så mye me to.. :/ Æ ska prøve å ikke tenke så mye på det..

Back
Topp