Den søteste bonussønnen

Ja det skjønner jeg da..! ugreit å ikke vite selv om den kommer når den kommer uansett. Hehe! Når har du OUL? jeg har fått time til det 22 des, men skal på organrettet ul til han på Jessheim til tirsdag! :)

Gled deg til Martin lundring, han er kjempeflink!! :) skal på OUL 5.12 :) lykke til på tirsdag!

Ja har allerede vært hos han 1 gang, så gleder meg til tirsdag :-) Hehe! Oioi, det blir jo kjempe spennende da! er jo ikke så lenge til! ^^

Så herlig! Det var en flott reaksjon! :-)

Jeg har ingen barn eller bonusbarn, men jeg skal fortelle svigerfamilien nyheten i dag. Gruer meg veldig til det... Tror ikke jeg får en like flott reaksjon. :-P

Hvordan gikk det ? :)

Hvordan gikk det ? :)
Takk for at du spør. Det gikk over alle forventninger. Rett og slett. De ble ikke så spesielt glade for nyheten, men jeg trodde de skulle reagere med vantro og vanskelige spørsmål. Min egen mor gjorde jo det, så derfor tenkte jeg de kom til å gjøre det samme. Jeg fikk en klem av svigermor før vi dro, og det var innmari beroligende. :-)

Vil forresten nevne at jeg er fra Frogner i Sørum. Er 24 år, 25 når babyen kommer. Og dette er også min første. :-) Siden det også er ganske nærme dere. :-)

Så deilig at du fikk en bedre reaksjon enn du fryktet :) Da er det bare å senke skuldrene og nyte resten.. Hvor langt på vei er du? :) Ja, vi er jo ikke langt unna noen av oss :)

Jeg har en bonussønn, med første svarte han bare "åja" også ble det med det, men snakket veldig mye om det hjemme hos mammaen sin og gledet seg etter hvert veldig mye. Han hadde ingen andre søsken den gang, så han ble litt skuffet da lillebroren kom ut og var en pitteliten baby og ikke en på 5-6 år som han kunne spille tv-spill sammen med (han var da 7 år). Nå er han veldig flink med lillebroren og lillebror ser veldig opp til han. Når vi fortalte om denne babyen

Jeg har en bonussønn, med første svarte han bare "åja" også ble det med det, men snakket veldig mye om det hjemme hos mammaen sin og gledet seg etter hvert veldig mye. Han hadde ingen andre søsken den gang, så han ble litt skuffet da lillebroren kom ut og var en pitteliten baby og ikke en på 5-6 år som han kunne spille tv-spill sammen med (han var da 7 år). Nå er han veldig flink med lillebroren og lillebror ser veldig opp til han. Når vi fortalte om denne babyen
Wops, kom borti post-knappen før jeg var ferdig..
Når vi fortalte om denne babyen ble lett litt mer reaksjon, men siden han i mellomtiden har fått 2 stesøsken og en lillesøster på morsiden, hadde vi ikke forventet noe stor jubel alkurat :/ Heldigvis gikk det bedre enn forventet og tror han gleder seg til å bli storebror igjen :) Lillebroren gleder seg heldigvis også veldig til å bli storebror :)

Takk for at du spør. Det gikk over alle forventninger. Rett og slett. De ble ikke så spesielt glade for nyheten, men jeg trodde de skulle reagere med vantro og vanskelige spørsmål. Min egen mor gjorde jo det, så derfor tenkte jeg de kom til å gjøre det samme. Jeg fikk en klem av svigermor før vi dro, og det var innmari beroligende. :-)

Vil forresten nevne at jeg er fra Frogner i Sørum. Er 24 år, 25 når babyen kommer. Og dette er også min første. :-) Siden det også er ganske nærme dere. :-)

Så godt å høre at de tok nyheten bedre enn moren din da. Veldig sårt og vondt når en får en dårlig reaksjon av sin egen mor. Sørum ja! Så artig! Min gamle kjæreste bodde i lørenfallet og mine besteforeldre bor mellom lørenfallet og Frogner ! :) så er ofte borti der :)

Jeg har termin den 29.mai og er 12+6 i dag. :-)

Over årene som har gått, har jeg lært å ikke la moren min for langt innpå meg. Vi har ikke et godt forhold. Men selvfølgelig blir jeg utrolig støtt når alt hun sier til meg når hun får vite at hun skal bli mormor igjen, er at hun bekymrer seg for at jeg ikke skal få pensjon i alderdommen min...

Nå vet jeg at jeg får støtte av svigerfamilien hvis jeg trenger det, og det er veldig deilig. :-)

Så koselig at du besøker dine besteforeldre ofte. Det setter de nok veldig stor pris på. :-)

Bra du har støtte i svigerfamilien din da :-) Hjelper jo på litt. :)

Back
Topp