Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gled deg til Martin lundring, han er kjempeflink!! skal på OUL 5.12 lykke til på tirsdag!
Så herlig! Det var en flott reaksjon!
Jeg har ingen barn eller bonusbarn, men jeg skal fortelle svigerfamilien nyheten i dag. Gruer meg veldig til det... Tror ikke jeg får en like flott reaksjon.
Takk for at du spør. Det gikk over alle forventninger. Rett og slett. De ble ikke så spesielt glade for nyheten, men jeg trodde de skulle reagere med vantro og vanskelige spørsmål. Min egen mor gjorde jo det, så derfor tenkte jeg de kom til å gjøre det samme. Jeg fikk en klem av svigermor før vi dro, og det var innmari beroligende.Hvordan gikk det ?
Wops, kom borti post-knappen før jeg var ferdig..Jeg har en bonussønn, med første svarte han bare "åja" også ble det med det, men snakket veldig mye om det hjemme hos mammaen sin og gledet seg etter hvert veldig mye. Han hadde ingen andre søsken den gang, så han ble litt skuffet da lillebroren kom ut og var en pitteliten baby og ikke en på 5-6 år som han kunne spille tv-spill sammen med (han var da 7 år). Nå er han veldig flink med lillebroren og lillebror ser veldig opp til han. Når vi fortalte om denne babyen
Takk for at du spør. Det gikk over alle forventninger. Rett og slett. De ble ikke så spesielt glade for nyheten, men jeg trodde de skulle reagere med vantro og vanskelige spørsmål. Min egen mor gjorde jo det, så derfor tenkte jeg de kom til å gjøre det samme. Jeg fikk en klem av svigermor før vi dro, og det var innmari beroligende.
Vil forresten nevne at jeg er fra Frogner i Sørum. Er 24 år, 25 når babyen kommer. Og dette er også min første. Siden det også er ganske nærme dere.