Den søteste bonussønnen

tg

Glad i forumet
Idag tror jeg bonus sønnen min har vært verdens søteste! Han fikk vite på tirsdag at han skal bli storebror. Ingen særlig respons fra han, men idag kom alle spørsmålene:
*hvor skal babyen sove
* hva skal babyen hete
* jeg kan lære babyen å spille FIFA når han blir seks år
*vi trenger ikke kjøpe bamser han kan få mine
* hvem skal passe babyen hvis du og pappa jobber samtidig
* tror du babyen kommer til å skrike mye
*håper det er en gutt fordi jenter skriker mer enn gutter og jenter er plagsomme
*sparker babyen i magen ? For det kan være vondt sier mammaen min
*skal du føde på Kongsvinger sykehus
*hvor skal babyen gå i barnehagen og skole

Og masse annet. Pappaen hans er ute å jobber på jordet og vi har kosetid med film osv idag. Mange spørsmål som har har tenkt på noen dager tror jeg. Godt å tenke så mye til å være 8 år. Haha. Måtte bare skryte litt av bonus sønnen min <3 Hehe

Har du bonussønn og hvordan reagerte din ? :)

Så herlig! Det var en flott reaksjon! :-)

Jeg har ingen barn eller bonusbarn, men jeg skal fortelle svigerfamilien nyheten i dag. Gruer meg veldig til det... Tror ikke jeg får en like flott reaksjon. :-P

Så herlig! Det var en flott reaksjon! :)

Jeg har ingen barn eller bonusbarn, men jeg skal fortelle svigerfamilien nyheten i dag. Gruer meg veldig til det... Tror ikke jeg får en like flott reaksjon. :p

Hvorfor tror du ikke reaksjonen deres blir bra? :-)

Skal du føde på Kongsvinger? :) Det skal jeg!

Nei jeg valgte å føde på ahus. Er like langt til ahus som til Kongsvinger så jeg valgte innover da mesteparten av familien bor innover :-) men har hørt mye bra om Kongsvinger. Har selv jobbet på sykehuset der ( men ikke føden der ) :)

Ok :) Hvor bor du da? Ble nysgjerrig jeg nå.. Har like langt begge veier ca vi også, men gikk for Kongsvinger :) Jeg hadde praksisene mine på sykehuset der, så det er ikke helt ukjent for meg heller :)

Ok :) Hvor bor du da? Ble nysgjerrig jeg nå.. Har like langt begge veier ca vi også, men gikk for Kongsvinger :) Jeg hadde praksisene mine på sykehuset der, så det er ikke helt ukjent for meg heller :)

Haha oi.... Jeg hadde og praksisen min der..... Kanskje vi vet hvem vi er ? Haha nesten litt skummelt !

Jeg begynte på sykepleier Kongsvinger i 2011! :p det var vel da det året du var ferdig da? Jeg var ihvertfall ferdig nå i juni :)

Haha, sant det! :) Hvor bor du hen da? :)

Men er du der ifra da? :) Jeg er fra Fjellfoten sånn egentlig, men nå bor jeg på andre siden av Årnes :p mot skarnes!

Jeg bodde i Oslo til jeg var 11, men har bodd på Borgen siden da.:) da bor vi ikke så langt unna hverandre.. Hvor gammel er du da? ;) kjenner et fåtall på Årnes og ingen heter Therese ;)

Jeg bodde i Oslo til jeg var 11, men har bodd på Borgen siden da.:) da bor vi ikke så langt unna hverandre.. Hvor gammel er du da? ;) kjenner et fåtall på Årnes og ingen heter Therese ;)

Hehe! Nei okei, da kjenner vi kanskje ikke hverandre da :-)
Jeg er 23 nå, blir 24 før bebisen kommer. :) Dette er min første så er ganske så spent!

Og du? :)

3 år eldre enn meg da :-)
Jaa er veldig veldig spennende! Etter sist UL ble jeg satt til termindato 20 mai. Så blir spennende og se. Hva med deg? :)

Jeg har 4.mai, men har også fått beskjed om 27.april, så venter spent på OUL så jeg kan få en fast termin :)

Back
Topp