Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaah...så irriterende å måtte utsette. Du får drømme tykke drømmer. HahaHaff... Den var på 6,5mm i dag. De vil fortsatt at jeg skal gå et par dager ekstra med økt dose. Ny UL kontroll onsdag. Krysser fingrene for at det blir godkjent. Redd for at det skal bli avbrutt denne runden. :/
-iPhone appen-
Hehehe ja, får prøve på detAaah...så irriterende å måtte utsette. Du får drømme tykke drømmer. HahaKjedelig å vente, men betryggende at de ikke tar noen sjanser da
Tommel opp og fingre krysset for deg!
![]()
Takk!Tenker på deg! Håper det ordner seg, lykke med slimhinneøkning de neste dagene!
Sent from my iPhone using BV Forum
Har vært veldig fornøyd med de jeg har vært til der. Mn jeg tar ul ved lokalsykehuset. Og noen av de der virker helt clueless... Har heldigvis ikke vært borti noe negativt ved St.olavs enda, så er godt fornøyd med deKan jeg spørre deg plexy, om du er fornøyd med behandlingen ved St.Olavs?
Jeg går selv der, og synes det er forskjellig fra lege til lege. Noen sier en ting, mens andre sier noe annet. Sist icsi runde vi hadde i februar var vi 3 runder iløpetav 5 dager på sykehuset bare til UL, og det var forskjellig lege hver gang. Alle sa forskjellig, men det er spesiellt ei der som er svært negativ og som jeg synes gjør en dårlig jobb.
Har du opplevd noe slik ved st.olavs?
Haha, ja får gjøre detSå utrolig kjedelig!! Du får drømme tykke drømmer i neste runde![]()
Takk, det gjør detTakk!
Men det ser dårlig ut denne runden dessverre. I dag sa de at de fant en rest fra eggpose som kan forstyrre progesteronet, derfor vil ikke slimhinna vokse. Så må vel avbryte forsøket denne runden og vente til neste menstruasjon. =/ Fikk bare ingen tlf fra st.olavs om jeg skal avbryte eller ikke!
Håper det går bra med deg og spiren din <3![]()
Kan jeg spørre deg plexy, om du er fornøyd med behandlingen ved St.Olavs?
Jeg går selv der, og synes det er forskjellig fra lege til lege. Noen sier en ting, mens andre sier noe annet. Sist icsi runde vi hadde i februar var vi 3 runder iløpetav 5 dager på sykehuset bare til UL, og det var forskjellig lege hver gang. Alle sa forskjellig, men det er spesiellt ei der som er svært negativ og som jeg synes gjør en dårlig jobb.
Har du opplevd noe slik ved st.olavs?
Har stort sett bare positive opplevelser selv, det er kun ei jeg har hadd dårlig opplevelse med. Mye pga at hun såvidt målte eggposene mine og sendte meg hjem igjen med mer hormoner. (Noe jeg egentlig ikke hadde trengt). Kom til samme lege mandagen som var, ingen god opplevelse da heller.Kupper tråden her men måtte bare svare: jeg har vært på uttak på st.olavs idag og jeg er overveldet over de snille menneskene som jobber der! Hadde verdens snilleste lege som forsto meg godt når jeg sa at jeg var redd og tok alt veldig rolig og fint. Jeg har bare positivt å si!
Sent from my iPhone using BV Forum