Den plagsomme slimhinna

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Ul i dag etter 12 dager med Progynova. Slimhinna var bare på 5mm D:
Øker dosen da og ny kontroll mandag. Uke brukt silicea denne gangen, burde kanskje gjort det likevel? :/

-iPhone appen-

Ved innsett var min slimhinne 6mm.. Trodde alt håp var ute, men nå ligger verdens skjønneste gutt på brystet mitt :) Det finnes håp selvom slimhinnen er tynn!
Masse lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Haff... Den var på 6,5mm i dag. De vil fortsatt at jeg skal gå et par dager ekstra med økt dose. Ny UL kontroll onsdag. Krysser fingrene for at det blir godkjent. Redd for at det skal bli avbrutt denne runden. :/

-iPhone appen-

Haff... Den var på 6,5mm i dag. De vil fortsatt at jeg skal gå et par dager ekstra med økt dose. Ny UL kontroll onsdag. Krysser fingrene for at det blir godkjent. Redd for at det skal bli avbrutt denne runden. :/

-iPhone appen-
Aaah...så irriterende å måtte utsette. Du får drømme tykke drømmer. Haha:) Kjedelig å vente, men betryggende at de ikke tar noen sjanser da:) Tommel opp og fingre krysset for deg!:)

Aaah...så irriterende å måtte utsette. Du får drømme tykke drømmer. Haha:) Kjedelig å vente, men betryggende at de ikke tar noen sjanser da:) Tommel opp og fingre krysset for deg!:)
Hehehe ja, får prøve på det :D takk! Muligens at den silicea gelen hadde effekt forrige gang likevel da. Blir å ta det igjen neste gang :D
Men satser på at det blir leeeeenge til neste gang :)

-iPhone appen-

Tenker på deg! Håper det ordner seg, lykke med slimhinneøkning de neste dagene!

Tenker på deg! Håper det ordner seg, lykke med slimhinneøkning de neste dagene!

Takk!
Men det ser dårlig ut denne runden dessverre. I dag sa de at de fant en rest fra eggpose som kan forstyrre progesteronet, derfor vil ikke slimhinna vokse. Så må vel avbryte forsøket denne runden og vente til neste menstruasjon. =/ Fikk bare ingen tlf fra st.olavs om jeg skal avbryte eller ikke!

Håper det går bra med deg og spiren din <3 :)

Så utrolig kjedelig!! Du får drømme tykke drømmer i neste runde ;)

Kan jeg spørre deg plexy, om du er fornøyd med behandlingen ved St.Olavs?
Jeg går selv der, og synes det er forskjellig fra lege til lege. Noen sier en ting, mens andre sier noe annet. Sist icsi runde vi hadde i februar var vi 3 runder iløpetav 5 dager på sykehuset bare til UL, og det var forskjellig lege hver gang. Alle sa forskjellig, men det er spesiellt ei der som er svært negativ og som jeg synes gjør en dårlig jobb.
Har du opplevd noe slik ved st.olavs?

Jeg går selv der, og synes det er forskjellig fra lege til lege. Noen sier en ting, mens andre sier noe annet. Sist icsi runde vi hadde i februar var vi 3 runder iløpetav 5 dager på sykehuset bare til UL, og det var forskjellig lege hver gang. Alle sa forskjellig, men det er spesiellt ei der som er svært negativ og som jeg synes gjør en dårlig jobb.
Har vært veldig fornøyd med de jeg har vært til der. Mn jeg tar ul ved lokalsykehuset. Og noen av de der virker helt clueless... Har heldigvis ikke vært borti noe negativt ved St.olavs enda, så er godt fornøyd med de :) Ikke fått motstridende beskjeder heller. Kan hende jeg har vært heldig de gangene jeg har vært der.

-iPhone appen-

Så utrolig kjedelig!! Du får drømme tykke drømmer i neste runde ;)
Haha, ja får gjøre det :) lykke til med runden din! Det blir denne gangen ;)

-iPhone appen-

Takk! :) Det kommer til å gå bra for meg neste gang også. For da graver spira seg godt fast har jeg bestemt ;)

Takk!
Men det ser dårlig ut denne runden dessverre. I dag sa de at de fant en rest fra eggpose som kan forstyrre progesteronet, derfor vil ikke slimhinna vokse. Så må vel avbryte forsøket denne runden og vente til neste menstruasjon. =/ Fikk bare ingen tlf fra st.olavs om jeg skal avbryte eller ikke!

Håper det går bra med deg og spiren din <3 :)
Takk, det gjør det:) oul om 2,5 uke!:)

Så kjipt hvis du må avbryte behandling da, Plexy. Men så fant de i alle fall en årsak (som var bedre enn siliceagrunnen du har gått og tenkt på?), og da blir det nok bedre neste gang!:) Har troa på at du blir gravid snart, jeg!:)

Kupper tråden her men måtte bare svare: jeg har vært på uttak på st.olavs idag og jeg er overveldet over de snille menneskene som jobber der! Hadde verdens snilleste lege som forsto meg godt når jeg sa at jeg var redd og tok alt veldig rolig og fint. Jeg har bare positivt å si! :)

Kupper tråden her men måtte bare svare: jeg har vært på uttak på st.olavs idag og jeg er overveldet over de snille menneskene som jobber der! Hadde verdens snilleste lege som forsto meg godt når jeg sa at jeg var redd og tok alt veldig rolig og fint. Jeg har bare positivt å si! :)

Har stort sett bare positive opplevelser selv, det er kun ei jeg har hadd dårlig opplevelse med. Mye pga at hun såvidt målte eggposene mine og sendte meg hjem igjen med mer hormoner. (Noe jeg egentlig ikke hadde trengt). Kom til samme lege mandagen som var, ingen god opplevelse da heller.

-Men alle de andre er helt suverene, sykepkeierne også. Kjempe hyggelige og positiv:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp