Den perfekte vogna

men det er den som bare heter viking? For det er der pirksomheten min trår inn... og understellet har en annen knekk enn superviking ved forhjula.. og det blir feil oppi hodet mitt... :dance018

Men den petit cherie-vogna var veldig pen da.. og rimelig.. :D

Viking og superviking har heøt identiske understell så den har ingen annen knekk. De er helt like, med unntak av hjulene som er mindre på viking, men mange bruker supervikinghjul på viking og det går fint.

Petite cherie vogna er veldig god, jeg hadde den i beige, helt nydelig og betalte 2600 på jollyroom [emoji23] latterlig billig for ei så god vogn.

Viking og superviking har heøt identiske understell så den har ingen annen knekk. De er helt like, med unntak av hjulene som er mindre på viking, men mange bruker supervikinghjul på viking og det går fint.

Petite cherie vogna er veldig god, jeg hadde den i beige, helt nydelig og betalte 2600 på jollyroom [emoji23] latterlig billig for ei så god vogn.
Var inne her og leste ser du, og da så jeg det veldig tydelig.. Har sett at det har vært "noe" i annonsene, men ikke klart å sette fingeren på det.. men helt åpenbart for mine crazyeyes her iallfall :wacky:

http://www.barnvagnsblogg.com/emmaljunga-super-viking-vs-emmaljunga-viking/

Oi. Da er du mer pirkete enn meg[emoji23] hva er det du mener med knekk forran? Aldri sett det jeg da understellene skal være identiske[emoji23]
nei, bare et eller annet.. :P
Det kan likesågodt være en illusjon pga hjulstørrelse og avstanden opp til sittedelen - for supervikingen er jo litt høyere.. :)
MEn det skurrer :pompus:

nei, bare et eller annet.. :P
Det kan likesågodt være en illusjon pga hjulstørrelse og avstanden opp til sittedelen - for supervikingen er jo litt høyere.. :)
MEn det skurrer :pompus:

Her er den med superviking hjul[emoji23]

311c15bf9eac2d9276ffa673904b0da4.png

Pleier å være pirekete selv, når jeg ser noe jeg liker så liker jeg ikke nødvendigvis den mindre varianten så skjønner hva du mener[emoji5]

Britax smile og cybex priam er ogsp gode alternativer[emoji5]
Har britax smile lufthjul? :)
Lurer på om de kan passe til min b-ready...hm...B-ready er jo søskenvogn, men sammen bagdel osv som Smile. Kan jo være jeg er heldig :D eneste jeg savner med min vogn er lufthjul

Har britax smile lufthjul? :)
Lurer på om de kan passe til min b-ready...hm...B-ready er jo søskenvogn, men sammen bagdel osv som Smile. Kan jo være jeg er heldig :D eneste jeg savner med min vogn er lufthjul

Ja det har den, mulig man kan vemge det men den jeg har hatt hadde det[emoji5]

Ja det har den, mulig man kan vemge det men den jeg har hatt hadde det[emoji5]
Får stikke innom et sted å prøve ut. Er ingen i nærheten som har b-ready, men vet de har smile. Så kan jo håpe det er noen lifthjul jeg kan prøve. Hadde vært supert ihvertfall når jeg skal på trilletur med en baby. Blir nok ikke brukt så mye som søskenvogn

Får stikke innom et sted å prøve ut. Er ingen i nærheten som har b-ready, men vet de har smile. Så kan jo håpe det er noen lifthjul jeg kan prøve. Hadde vært supert ihvertfall når jeg skal på trilletur med en baby. Blir nok ikke brukt så mye som søskenvogn

Smile er en super vogn. Jeg var veldig fornøyd med den jeg hadde[emoji5]

Vi har kjøpt oss Uppababy vista (tror jeg den het). Vi falt for den med en gang og er strålende fornøyd så langt. Har ikke brukt bagen enda da vi venter nestemann straks, men storebror har brukt sittedelen noen mnd og liker den kjempegodt da han sitter høyt og har god oversikt. Kan snus begge veier, er lett, blir forholdsvis liten sammenlagt, har 4 hjul, kan bli søskenvogn og har en del andre funksjoner vi setter pris på. Men alle har forskjellige behov og preferanser.

Vi har kjøpt oss Uppababy vista (tror jeg den het). Vi falt for den med en gang og er strålende fornøyd så langt. Har ikke brukt bagen enda da vi venter nestemann straks, men storebror har brukt sittedelen noen mnd og liker den kjempegodt da han sitter høyt og har god oversikt. Kan snus begge veier, er lett, blir forholdsvis liten sammenlagt, har 4 hjul, kan bli søskenvogn og har en del andre funksjoner vi setter pris på. Men alle har forskjellige behov og preferanser.
Men er ikke bagdelen veldig kort? Jeg vurderte den, men valgte ikke pga det. For hadde emmaljunga city cross sist med bag på ca 70cm liggedel, og den ble fort kort, mens uppababy vista var enda kortere?(nå husker jeg selvsagt ikke lengden, men det står 70cm utvendig på babyshop). Hadde vært fint å høre om faktisk bruk med vinterpose og 6mnd baby etterhvert :)

Men er ikke bagdelen veldig kort? Jeg vurderte den, men valgte ikke pga det. For hadde emmaljunga city cross sist med bag på ca 70cm liggedel, og den ble fort kort, mens uppababy vista var enda kortere?(nå husker jeg selvsagt ikke lengden, men det står 70cm utvendig på babyshop). Hadde vært fint å høre om faktisk bruk med vinterpose og 6mnd baby etterhvert :)
Bagdelen vi hadde var veldig liten syns jeg da, men nå kjøpte vi en billig brukt uppababy vista for å ha med ned til svigers for ville ikke ha med emmaljungaen, har city Supreme bagen og det føltes som veldig stor forskjell på de ihvertfall.

Samtidig irriterte bakhjulene meg, kan ha noe med at vi gikk rundt i trange gater og masse folk men de var ca like brede som emmaljungaen men vogna ellers er mindre.

Sett bort ifra det så likte vi den veldig godt da

Vi får se. :happy: Om vi bruker bagen like kort tid vi brukte den på forrige vogn blir det ingen problem, men den ser ikke veldig liten ut.
Skal du ha lang bagdel bør du se på nederlandske vogner!!!! Ble sjokka over lengden der, med de er jo jevnt over lange mennesker!

Back
Topp