Den perfekte vogna

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
finnes den?

Den skal bli liten sammenlagt.
Den skal være lett å trille.
Bagdelen må være romslig, og sittedelen likeså.
Sittedelen må kunne has begge veier.
Lufthjul.

Hva er dine forslag?

Hadde titta på moweo curro 3, denne kjøpte vi på black friday tilbud for et år siden, kun for en tur til dyreparken men den ble en favoritt. Genial vogn. Billig, romslig, praktisk og super å trille. Blir veldig liten i bilen sammenlignet med andre vogner som har samme funksjoner.

Britax smile og cybex priam er ogsp gode alternativer[emoji5]

et eller annet skurrer utseendemessig med alle tre :oops::wacky:xsmile9

Jeg er veldig glad i bugaboo, har en donkey og en buffalo, og begge blir relativt små sammenlagt, men større enn noen av de som er nevnt over her. De er ganske dyre da.

Vi kjøpte cybex priam nå, med lux-seat. Får se om vi blir fornøyde med den når ungen kommer om ca5uker

Jeg er veldig glad i bugaboo, har en donkey og en buffalo, og begge blir relativt små sammenlagt, men større enn noen av de som er nevnt over her. De er ganske dyre da.
Har tenkt litt på den.. men jeg hadde en cameleon sist, og den fungerte supert da vi bodde i byen.
Nå bor vi på landet, og jeg solgte cameleonen fordi den ikke fungerte her mtp hjula og komfort på humpete veier..
Usikker på hvordan buffaloen er på samme underlag..

Kjøper nok uansett brukt vogn - klarer ikke forsvare å kjøpe ny vogn. Igjen. :P

Hvilket utseende liker du?
haha.. godt spørsmål.. jeg sitter og ser på finn nå..
Super viking som et eksempel. Med sort understell og store, kraftige hjul = supert. Krom understell og små hjul = grusom.
Det er jo samme vogna.. :P

Jeg tror forresten ikke at "den perfekte vogna" finnes.
Nei, det kan jeg være enig med deg i.
Jeg har en oth sportsvogn stående, men ikke kan den has begge veier og bagdelen er veldig liten - ellers, pretty close to perfekt.. :P

Har tenkt litt på den.. men jeg hadde en cameleon sist, og den fungerte supert da vi bodde i byen.
Nå bor vi på landet, og jeg solgte cameleonen fordi den ikke fungerte her mtp hjula og komfort på humpete veier..

De er jo typisk byvogner alle sammen, så da finner du sikkert noe som passer deg bedre :)

haha.. godt spørsmål.. jeg sitter og ser på finn nå..
Super viking som et eksempel. Med sort understell og store, kraftige hjul = supert. Krom understell og små hjul = grusom.
Det er jo samme vogna.. :P

Superviking blir stor sammenlagt, har en edge og det er samme understeller[emoji38] har du sett på lilleviking? Den er jo lil superviking men mindre, den kan du kjøpe supervikinghjulsett til også[emoji5] ellers kan du jo titte på emmaljunga nxt90 de er lignende[emoji106]

Om du tenker å kjøpe brukt bør du styre unna bugaboo, de har så sinnsykt høy pris brukt. Da er emmaljunga rimeligere[emoji5]

Du kan jo titte på petite cherie heritidge også, den er fin og liten sammenlagt[emoji106]

Superviking blir stor sammenlagt, har en edge og det er samme understeller[emoji38] har du sett på lilleviking? Den er jo lil superviking men mindre, den kan du kjøpe supervikinghjulsett til også[emoji5] ellers kan du jo titte på emmaljunga nxt90 de er lignende[emoji106]

Om du tenker å kjøpe brukt bør du styre unna bugaboo, de har så sinnsykt høy pris brukt. Da er emmaljunga rimeligere[emoji5]

Du kan jo titte på petite cherie heritidge også, den er fin og liten sammenlagt[emoji106]

Var det jeg var redd for ang supervikingen.. nxt90 ser utrolig lekker ut - men det er så få av de på finn.. :( Har god tid da, men liker å ha greit utvalg.. :D

Vi har stor bil, men vi har ofte med oss mye greier på tur, så derfor vil jeg ha en som ikke tar hele bagasjerommet.. :)

Jeg bor på landet med en buffalo, og kommer frem overalt. Og har den med meg i skogen også [emoji38]Sliter jeg i skogen så bare legger jeg forhjulene sammen slik at jeg har to hjul å drar den etter meg slik som den ene på bilde her. Jeg kjøpte buffalo fordi den har litt større hjul enn camelon og jeg bodde på landet [emoji12]
ff3d2b1dd41707e9c40bc598118dbada.jpg

Var det jeg var redd for ang supervikingen.. nxt90 ser utrolig lekker ut - men det er så få av de på finn.. :( Har god tid da, men liker å ha greit utvalg.. :D

Vi har stor bil, men vi har ofte med oss mye greier på tur, så derfor vil jeg ha en som ikke tar hele bagasjerommet.. :)

Vi har en suv og kan ikke ta med oss edge på f.eks ferie, da har vi ikke plass til noe annet[emoji57] vet det er 20% på 2017 kolleksjonen til emmaljunga mange steder, kanskje du kan gjøre et kupp[emoji23]

Har du tenkt på mountain buggy da? Bade v3 og swift er relativt små og har en mellomdel som kan vendes før man går over på dorovervendt sittedel

Vi har en suv og kan ikke ta med oss edge på f.eks ferie, da har vi ikke plass til noe annet[emoji57] vet det er 20% på 2017 kolleksjonen til emmaljunga mange steder, kanskje du kan gjøre et kupp[emoji23]

Har du tenkt på mountain buggy da? Bade v3 og swift er relativt små og har en mellomdel som kan vendes før man går over på dorovervendt sittedel
ja, jeg har sportsvogna stående.. en eldre utgave da, men veldig fornøyd med den som sportsvogn.. minuset er at den ikke er vendbar.. venninna mi har den mellomdelen, og var ikke fornøyd med brukervennligheten til den.. og vi er ganske like sånn sett så jeg stoler på hennes vurdering der.. og bagen er liten syns jeg xsmile8

ja, jeg har sportsvogna stående.. en eldre utgave da, men veldig fornøyd med den som sportsvogn.. minuset er at den ikke er vendbar.. venninna mi har den mellomdelen, og var ikke fornøyd med brukervennligheten til den.. og vi er ganske like sånn sett så jeg stoler på hennes vurdering der.. og bagen er liten syns jeg xsmile8

Du får være på utkikk etter mini viking tenker jeg[emoji5] da har du jo vogna du vil ha men i mindre format[emoji23]

Du får være på utkikk etter mini viking tenker jeg[emoji5] da har du jo vogna du vil ha men i mindre format[emoji23]
men det er den som bare heter viking? For det er der pirksomheten min trår inn... og understellet har en annen knekk enn superviking ved forhjula.. og det blir feil oppi hodet mitt... :dance018

Men den petit cherie-vogna var veldig pen da.. og rimelig.. :D

Back
Topp