Den "perfekte" vogna? Hjelp

Mariee

Flørter med forumet
Jeg har startet jakten på den perfekte vognen.. Har hatt bugaboo Cameroon frem til 1 1/2 år og babyjogger city elite fra 1 1/2 - 3-4 år til nr 1.

Var veldig fornøyd med city elite, men nå vil jeg ha samme vogna fra start til slutt, og vil da ha en med vendbar sittedel. Andre krav: god i terreng, ikke lufthjul og svingbare hjul foran.

Hjelp? :) Har dere bestemt dere for vogn?

Jeg har sett på babyjogger city premier, den er desverre ikke så god i terreng har jeg lest :/
33bada1f24f352ca60adc297d19d7212.png

Har sett på den selv. Hvis de bare kunne beholdt det store fine hjulet city elite har.. kanskje man kan kjøpe større hjul til den? Hmm

Jeg har også behov for en vogn som fungerer godt i terreng, og som har vendbar sittedel. Jeg vil også ha en vogn jeg kan løpe med. Foreløpig har jeg ikke rukket å se så mye, men Bugaboo buffalo virker ok, den har også løpeunderstell som ekstrautstyr.

Mountain buggy (urban jungle tror jeg) er super til turer på grusvei El lignende i skog. Vi er veldig fornøyd med vår som vi kjøpte brukt, kommer til å kjøpe en ny helt makens med bagdel til babyen. :)
Edit: sorry, leste litt mer grundig, ser at du vil ha en med vendbar sittedel.. Det går ikke med denne. Bagdelen gjør jo at baby ser på deg men sportsdel er utovervendt

Stokke Trailz gikk vi for :D god i terreng og veldig god å trille ! 4 hjuls som kan låses forran om man ønsker !

Mountain buggy (urban jungle tror jeg) er super til turer på grusvei El lignende i skog. Vi er veldig fornøyd med vår som vi kjøpte brukt, kommer til å kjøpe en ny helt makens med bagdel til babyen. :)
Edit: sorry, leste litt mer grundig, ser at du vil ha en med vendbar sittedel.. Det går ikke med denne. Bagdelen gjør jo at baby ser på deg men sportsdel er utovervendt

Ja, også har denne lufthjul :-(

Prøvde denne på barnas hus. Synes den var veldig stor..
Åh :wideyed: den er nok ikke blandt de minste men de små er så lave og stusslige syntes vi, å denne fikk vi faktisk inn i Audien vår (sedan a3) :joyful: helt super !!!

Hvorfor vil dere ha liten vogn :) ??

PS jeg fikk beskjed om at vis vi skulle ha en i terreng måtte vi ha luft hjul :) de andre er veldig harde ....

Kom hjem med noen kataloger idag som mannen fikk se. Vi har en liten som er 2 år når minien kommer til verden. Han fikk hakeslipp da han så prisen, men mente likevel at vi burde kjøpe bugaboo donkey duo. Må ha vogn til han, siden han er så kjapp til fots og går akuratt der han selv vil

Hvorfor vil du ikke ha lufthjul? Har hatt begge deler og sverger til luft[emoji4]. Her blir det bugaboo donkey da vi har to som trenger vogn.

Åh :wideyed: den er nok ikke blandt de minste men de små er så lave og stusslige syntes vi, å denne fikk vi faktisk inn i Audien vår (sedan a3) :joyful: helt super !!!

Hvorfor vil dere ha liten vogn :) ??
vi vil ikke nødvendigvis ha en liten vogn, men ikke en stor og tung heller :-/ Er så fornøyd med babyjogger city elite, bare så synd at sittedelen ikke kan snus :-(

Har så dårlig erfaring med lufthjul. Blitt mye ødelagte dekk i skogen..
Jøss. Vi har hatt vogn med lufthjul i snart tre år, gått mye på skogsvei og generelt dårlig underlag, og har aldri punktert. Tror vi har pumpet dem opp tre ganger, kanskje, det er det eneste. Tydeligvis litt forskjell på kvalitet på lufthjul, da? Eller så har du bare vært skikkelig uheldig. [emoji53]

vi vil ikke nødvendigvis ha en liten vogn, men ikke en stor og tung heller :-/ Er så fornøyd med babyjogger city elite, bare så synd at sittedelen ikke kan snus :-(
Åh den til Stokke er veldig lett og enkel, selv sliter jeg med rygg plager og denne er ikke noe problem å håndtere :)

PS lufthjul er vell det beste jeg har hørt , ryker de så går det vell på garantien uansett vil jeg tro :)

Back
Topp