Den "perfekte" vogna? Hjelp

Åh den til Stokke er veldig lett og enkel, selv sliter jeg med rygg plager og denne er ikke noe problem å håndtere :)

PS lufthjul er vell det beste jeg har hørt , ryker de så går det vell på garantien uansett vil jeg tro :)
Ja, det går på garantien :-) men vi har alltid kjøpt brukt, da kan det være litt vanskeligere. Det som er dumt er uansett styret med å dra å få fiksa hjulene

Jøss. Vi har hatt vogn med lufthjul i snart tre år, gått mye på skogsvei og generelt dårlig underlag, og har aldri punktert. Tror vi har pumpet dem opp tre ganger, kanskje, det er det eneste. Tydeligvis litt forskjell på kvalitet på lufthjul, da? Eller så har du bare vært skikkelig uheldig. [emoji53]
Da har vi nok vært veldig uheldige Opplevde det fem ganger på 1 1/2. Det var så irriterende, så vi sverget begge to på å aldri ha lufthjul igjen. He he

Ja, det går på garantien :) men vi har alltid kjøpt brukt, da kan det være litt vanskeligere. Det som er dumt er uansett styret med å dra å få fiksa hjulene
Ja ser den , vi kjøpte brukt :) vi er veldig fornøyde hvertfall med den så langt :) de hadde brukt den selv mye i terreng og aldri hatt problemer :) men du får se ;)

Jeg har bestilt Emmaljunga Mondial Delux i fargen pure lounge. Er såå glad, synes den er kjempe fin! Og sverger til emmaljunga. De er litt tunge inn og ut av bil, men de er veldig romslige med fantastisk god komfort både for den som triller og den som ligger oppi :)

Jeg har bestilt Emmaljunga Mondial Delux i fargen pure lounge. Er såå glad, synes den er kjempe fin! Og sverger til emmaljunga. De er litt tunge inn og ut av bil, men de er veldig romslige med fantastisk god komfort både for den som triller og den som ligger oppi :)

Nydelige vogner! Jeg skal ha Emmaljunga Edge i Pure Lounge. Litt tung, men ikke for tung. God , lun og stabil vogn med gooood plass i bagen, lufthjul og svingbare, store fremhjul. Drømmevogna mi! [emoji173]️
f128666e8b348cf19bffc27de8516cf4.png

Back
Topp