Den O'store skravletråden for Juli2012-jentene.

God morgen, alle. :)
Ka gjør dåkker på da? Jobb? Skole? Sløve hjemme? :P

Her har vi akkurat levert lillemor.. Og æ e så trøtt.
Lillemor fant ut at ho skulle våkne klokka 6 idag.. Og siden pappa'en har stådd opp med ho to daga på rad, så va det jo min tur.. Men han våkna nuh han også. Koselig mårran med alle tre oppe. :) 

Starta å strikke Liverpool-sokka til kjæresten i går kveld, så regne med dagen går til strikking, husarbeid, facebook, bv og blogg. :P Og kanskje ei venninna og hennes baby kommer på besøk. Håpe det, da kan æ snuse baby. :P 
 
Venninna mi og babyen kom ikke, men æ har kosa meg fordet. :)
Nerda skikkelig, strikka, spist, og sedd nyeste episode av Gossip Girl, som kom på nett i går. :) 

Straks skal vi starte ut døra, og til butikken å handle det vi treng til middagen, før vi hente lillemor i barnehagen. :)

 
Hei å hå jenter =)
Jeg sitter klar i sofaen for å se håndball kampen =) hihi
Ellers har det vært litt jobb og ellers husarbeid :P
 
Heeei hå. :) 
 
Hvordan har dagen vært jenter? jeg kjenner jeg er kjempe sliten i dag.. vært veldig travelt på jobb idag i tillegg til at jeg er trøtt i kroppen hele tiden... er veldig glad for at det er helg nå og jeg har i tillegg langhelg :D jeej! skal legge meg tidlig i kveld!
 
Halloooo! :) 
Og GOD HELG! :)

Her har æ og lillemor vært våken siden halv åtte, bedre enn klokka 6, men æ e nuh fortsatt veldig trøtt.. Og klokka e snart ti. :P 
Gubben sover enda, og æ skal være snill kjærest å la han sove litt lengere idag. :) 

Hadde plana om å dra med venna og ungan demmes i akebakken i dag, men har fådd melding fra dem om at 3 av 5 ligg der med spysyka.. Så da må vi utsette det en helg eller to. :) 

Lure på om vi skal fære til gu'mora hennes på besøk, eller om vi blir hjemme å bake solbolla, selv om ikke sola e kommet hit enda. :P Men det e jo godt. :)
 
God morgen! :)

Ny uke, nye muligheta!
Da va vi i ei ny uka, og ei uka nærmere å treffe de her fine babyan som ligg i magan våres rundt om kring i landet. :)
Æ sjøl passere uke 18 på torsdag, og syns tida går alt for fort. 
Heldigvis e det ikke så mye æ treng å kjøpe til babyen. Kun vogn, og det blir nok en pent brukt vogn. :) Klær gidde æ ikke å kjøpe trur æ, i såfall ikke så mye, for har venna og slektninge som har gutteklær til meg om det skulle bli det. Jenteklær har vi jo sjøl. :)

Ellers så blir det legetime, fysio den her uka, og shopping med mamma. 
Glede meg masse. :D

Ka e dåkkers plana for den her uka? 

Ha en fiiin dag. :D
 
god mandag :)

idag er det fysio for min del, og onsdag også, og fredag er det ordinær UL! :)
ellers jobber sambo iherdig med å få ferdig badet hver dag etter jobb stakkars :-/
 
Hei og hopp!

Da er det mandag igjen, siste fridag før jeg prøver meg på jobb igjen.. Fysio i morgen, så blir det forhåpentligvis(på en måte) jobbing resten av uka. Da halve dager, jeg er 50% sykemeldt. 

Håper alle sammen får ei kjempefin uke. :)

 
Back
Topp