Den O'store skravletråden for Juli2012-jentene.

Mialille

Forumet er livet
Nu har æ leita etter den skravle-tråden som æ så for nån uke siden, men ikke funnet den. 
Så da starte æ en ny. :)

Skravl i vei, jentan!
Her kan vi skravle om alt, men selvfølgelig.. Det fins jo grense for ka man skriv på nett, eller? :P
Vær snill med hverandre. :D
 
Ja, jenter! :)
E det mange som e sykemeldt her for tida?? 

 
Så kjekt med skravletråd:) jeg er sykemeldt 80% pga kvalme. Var 100% sykemeldt fra uke 6 til 14. Men prøver meg litt igjen nå. Så får se hvordan det går fremover:) ellers syntes jeg ukene går greit framover :) har endelig begynt å kjenne liv:) det er så deilig :)
 
jeg er sykemeldt 100% enn så lenge pga kvalme, men bekkenet er et nesten like stort problem..Nå skal jeg prøve å komme meg ut og rusle en tur, kroppen har godt av frisk luft! Kroppsfasongen har også godt av en gåtur eller 10 kjenner jeg :p
 
Jeg er og sykemeldt foreløpig pga kvalme, håper på å komme tilbake på jobb snart men spent på hvordan bekkenet utvikler seg :S
 
Jeg er 100% sykemeldt for tida pga rygg/bekken. Skikkelig irriterende at det kom så tidlig denne gangen, for om det ikke blir noe bedre kan dette bli noen lange månder framover... Men får bare ta det litt som det kommer, og får håpe det ikke blir verre enn det er nå. Klarer hvertfall å være der for guttungen i hverdagen nå, og det er godt :) Klarte ikke det for en måned siden, og da ble det mye på pappaen her.. ;)
 
Det va interesse for en sånn tråd, bra. :)

Her e æ sjøl sykemeldt for tida pga smerter i magen.. Kommer bare æ stresse eller røre på meg.. Og på jobb så e vi som regel aleina, med mye stress, mye å gjøre og veldig mye aktivitet. Løfte tungt der også, fordi man e aleina når man e der. 
Sykemeldinga mi går ut nu på fredag, så e spent om æ får ny, eller om æ ut i full jobb igjen.

Og siden vi e fler som e sykemeldt, så e det jo kanskje litt aktivitet her om dagan også? :P 
 
Jeg er her inne stort sett gjennom hele dagene for tiden, er så kjedelig å sitte hjemme, guttungen leker eller ser på tv, så sitter mammen med ipaden;)
 
Jeg er i 100% jobb (pluss overtid) men føler det begynner ta på, med et stressende jobb som it-konsulent. Målte blodtrykket mitt sist hos hs og fikk målt undertrykk til 85! Vil ikke ha svangerskapsforgiftning igjen så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre heller... liker godt jobben min men tror jeg kommer få sykemelding etterhvert.
 
Har vært 50 % sykemeldt siden midten av desember pga tretthet; kunne en periode sovne stående i timen om jeg ville... (jobber som lærer) Sykemeldinga mi går ut neste uke, og vil prøve meg i full jobb igjen, også for å se hva bekkenet tåler, siden det begynte å krangle før jul. Om jeg ønsket, var det visst bare å ringe legen så skulle hun ta sykemelding pr telefon og sende den i posten, er i alle fall greit å vite at jeg har muligheten :)
 
Virker som det e mange av oss som e sykemeldt, enten fullt eller delvis.. Kjipt at det e sånn, men når kroppen ikke klare det, så må man bare lytte til den, det e det beste for både oss mamma'er og babyan våres. :)

I kveld så er det Liverpool-kamp, og her får kjæresten besøk av kompisan sine, så æ skal ta strikketøyet med meg og stikke til ei venninne, som e dama til en av de kompisan til kjærest. :) 

Snaaart ferdig med min første genser ever, Marius-genser i lilla til min lille datter på 2 år. :) 
Glede meg til å se ferdig resultat. :)  
 
Er sykemeldt 100% pga av høyt blodtrykk. Alvorlig svangerskapsf sist svangerskap så endte med ekstrem prematur baby. Så bare å prøve på roligst mulige dager her.
 
jeg har akkurat begynt å jobbe igjen etter 100% sykemelding i nesten hele november og hele desember! Godt å være i jobb igjen og enda bedre å føle seg i form! jeg håper det varer :) håper dere som er sykemeldt blir ferdig med deres plager snart! er ikke noe kjekt å gå sånn og ikke være i form..
 
Jau, dette er jo en skravle tåd så jeg skrvler i vei jeg :) nå er det ikkje lenge igjen til jeg skal på ultralyd og jeg er fryktelig spent på antallet inni der, vet ikkje hvorfor men en liten del av meg sier det er to mens resten mener det bare er en åsså lurer jeg på om vi faktisk kan se kjønnet alerede siden andre har sett ;) tenk så herlig det skal bli å få se hvem som spreller rundt inni der;)
 
Ingen sykemelding her, heldigvis. Jobber for øyeblikket 70 % etter å permisjon med småen.
Ellers så gleder jeg meg veldig til UL.
 


nemoen skrev:
Jau, dette er jo en skravle tåd så jeg skrvler i vei jeg :) nå er det ikkje lenge igjen til jeg skal på ultralyd og jeg er fryktelig spent på antallet inni der, vet ikkje hvorfor men en liten del av meg sier det er to mens resten mener det bare er en åsså lurer jeg på om vi faktisk kan se kjønnet alerede siden andre har sett ;) tenk så herlig det skal bli å få se hvem som spreller rundt inni der;)

Skravletråd, og skravle kan vi jo. ;)
To stykker, så spennanes da. :) Katti skal du på ul da?

Her skal vi den 31. Vet at det bare e en, men vi e nyskjerrig på kjønn, og selvfølgelig at alt e bra der inni. :) 

 
Va hos legen idag, og ble sykemeldt i to nye uke.
Men legen sendte brev til nav nu, om at dem må ta kontakt med arb.giveren min, for å tilrettelegge dagan mine. Tvile på at dem gjør det, for den bedrifta går så dårlig at vi så vidt får lønn.. Dem kan vell ikke ha en ekstra i arb., når æ e på jobb.. 
Aaah.. 
 
I dag halv 3.. Men tror sånn egentlig bare det er en hos meg og men er ikkje sikker før jeg ser;) siden jeg har hatt den følelsen fra starten ;)
 


nemoen skrev:
I dag halv 3.. Men tror sånn egentlig bare det er en hos meg og men er ikkje sikker før jeg ser;) siden jeg har hatt den følelsen fra starten ;)


Åååå.. Så artig da. :) 
Du oppdatere jo her når du har vært der, regne æ med.. :) Så da vet vi også. :) 
 


Mialille skrev:


nemoen skrev:
I dag halv 3.. Men tror sånn egentlig bare det er en hos meg og men er ikkje sikker før jeg ser;) siden jeg har hatt den følelsen fra starten ;)


Åååå.. Så artig da. :) 
Du oppdatere jo her når du har vært der, regne æ med.. :) Så da vet vi også. :) 



Ja skal det men det tar nok litt tid siden vi har lang reise vei og skal til svigermor på middag før vi skal hjem, men straks jeg er hjemme skal jeg oppdatere:)
 
Back
Topp