Den offisielle skraveltråden!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Da erklærer jeg den offisielle skravletråden for åpnet!

Jeg syntes det var så kjipt å se alle skravletrådene som ble så korte, at nå har jeg rett og slett laget denne! Så her kan vi skravle om alt mulig slags rariteter! Får bare håpe denne klarer å holde seg gjennom mer enn max to sider, hehehe!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
I morgen tidlig kl 0900 skal jeg hente to kusiner av meg. De skal passe gullene mine mens jeg er hos en osteopat, eller ostemannen som vi kaller han her i huset. og kl 1200 skal jeg på første barselgurppen her i bygda. Rett etter der skal jeg treffe min søster og nevøen min. Og etter det må jeg hjem for samboern får besøk av ei som vi har jobbet med. Og gjett hva samboern skal etter han er ferdig oå jobb. Hjem og rydde? neeeeida, han og forloveren sin skal ut å trene.. Ikke knø om jeg rydder alene her altså!! Jeg tar mine ting, snuppa får ta sine ting, og så får han ta resten. Ja, det er ikke kødd engang.
Det står ikke hushjelp i panna mi altså ;) ;)

Men nååå holder jeg på å sovne! Håper gullet sover en del timer til! Holder på med ett nytt prosjekt nå, så håååååper han sover en del timer til.. *krysser fingrene*
 
Hahaha=D skal gjere mitt BESTE for at dinna tråden får maange sider!;)
Eg sitter her med eit sammenknepe auge, og eit ope:P har kun ei linse på meg, så då blir eg så sleten av at eine auge må fokusere og det andre ikkje:P (so no veit dåke da)

Elles har eg vert i familieselskap i dag;) Var heilt flau over meg sjøl som forsynte meg med så masse kake, men eg hadde ikkje sjaans til å stoppe!!:P

Og Joakim sjarmerte ALLE ;) Var så søøt og god gjennom heile besøket.. *stolt*
 
Hehehe;D Trone, du lar deg virkelig ikkje pille på nasa!!:P
Men noke seier meg at dersom du får tid, så kjem du til å rydde litt for han likevel, fordi du vil at det skal sjå noke lunde ut:P Eventuelt så kjem han heim akkurat tidsnok til å få rydda unna litt:)

Elles er eg SUUPER nysgjerrig på korleis du har det heime hos deg... for eg ser ikkje for meg noke sånn minimalistisk!;) Trur du har litt pynt her og der (ikkje overdrivent med pynt, men pynta) :D MHM;P



Svever ein edderkopp ned p åbordet... HJEEELP!!!!!!!!!!!!!!!
 
For jeg har jo liksom fått letta på rævva og lagt meg. neeeeeeida.... Sukk :( :( Søvntullet jeg hadde i svanger skapet, og før svangerskapet også forøvrig, har kommet tilbake igjen nå. Er steintrøtt, men får ikke sove... Snusfs... :(

Jeg? Rydde hans ting? Åååhnei du! Nå får han lære, rett og slett! Ikke noe kjære mor her nei! Jeg vet når hun kommer og jeg vet når han er ferdig på jobb, så har regnet ut at han kommer hjem akkurat tidsnok til å ta en dusj før hun kommer. Og jeg kommer fremdeles ikke til å gjøre noe av hans, hehe!!

Hmm. He he he! Kanskje jeg får ta bilde av her en dag da. En dag som ALLE har ryddet, ha ha ha ha ha!!!!!!!!!! [:D][:D] Men du har rett i at vi har det ikke minimalistisk, men heller ikke pensjonist-overfylt, hi hi !! [:D][:D]
 
ja det synes eg du skal gjere=D

okai, dersom han har for vane så trur eg deg når du seier at du ikkje hjelper han å rydde! då fortjener han virkelig å ha litt rot!;D

kjeeedelig at søvntullet er begynt på igjen!!=( Eg har aldri sovna så lett som no, eg;D og så er eg ikkje like omrgen-gretten lenger, og er eg det er det på min kjære;D
 
Her skal du se hvordan spisebordet ser ut nå som jeg lager invitasjonene, hi hi hi !!!
Og her har jeg ryddet litt da..


Når jeg ser på bildet så ser det jo superryddig ut i forhold til sånn som det ser ut nå!! Hahahahaha!!!!!!!!!
 
God morgen [:)]

Blir fine de innvitasjonene du lager Trone [:)] Jeg har og scrappeting overalt når jeg holder på[:D]
 
ORIGINAL: Trone

Her skal du se hvordan spisebordet ser ut nå som jeg lager invitasjonene, hi hi hi !!!
Og her har jeg ryddet litt da..


Når jeg ser på bildet så ser det jo superryddig ut i forhold til sånn som det ser ut nå!! Hahahahaha!!!!!!!!!

 
ha ha! Tenkte bare damn så ryddig hun hadde det da! Når jeg holder på med scrapbooking prosjektene mine, så ser det seriøst bombet ut! Gleder meg til den dagen jeg kan ha et "hobbyrom" slik at det går an å bruke spisebordet til det det er, og ikke måtte rydde vekk alt styret hver gang en skal spise![:D]
 
Jeg skal gjøre mitt beste for at denne skravletråden blir laaaang [:D]

nettopp stått opp.. emilie sovnet faktisk etter matingen kl 6, noe som hun ikke pleier å gjøre så da fikk mamman sove noen timer til gitt :D wiiii...

I dag får jeg besøk av ei venninne, vi skal bare lage oss no mat og slappe av [:)] ellers har jeg ingen planer :)
syns det er merkelig at det er tirsdag i dag, føles jo ut som mandag joooo [:-]

Så fine invitasjonenene ble trone
 
et lite god morgen fra meg o. stod opp kl kvart øve 8 i dag. nå ligge prinsesså å sove. å t ein forandring så e d ikkje på mitt fang[:D] DEILIG. håpe hu sove ei lita stund. ellers så ska eg slappa av. henta prinsen i bhg seinare å så fere me på middagsbesøk i dag. ska spisa lammalår. jammi, ååå så eg glede meg.
 
fine invitasjoner trone[:D]
 
Må si det var fine invitasjoner Trone[:D] Her har jeg ryddet ut av oppvaskmaskina og spist frokost. Snuppa ligger og sover oppe etter puppeoverdose. Etterpå skal jeg sette på en klesvask, rydde ut klærne som er for små til storesøs og kanskje plante litt ute[:D][:D]
 
dette blir vel bra med en skravletråd [:D]
sambo dro til Tromsø på jobb igår kveld å han blir borte til torsdag[:(] så nå farmmover blir han ukependler. jobb mandag til torsdag, fri fredag til søndag.. jaja.. det er vel bare tilvenningssak..
spent å se hvordan jeg får til å styre med hus, barn og hjem her helt alene.. [8D]

en annen ting, jeg kan jo bare spørre her[8D] - hvordan får jeg lagt til profilbilde??? har prøvd å prøvd men får ikke til [:'(]
 
Takk takk jenter, men de er ikke ferdige sånn som de ligger på bordet, hi hi hi !!! [:D][:D][:D]
Kan legge ut bilde av de sånn som de er nå som de er ferdige. Men legger heller inn bilde i bryllupstråden :)

chicka mom, mulig du prøver å laste inn for stort bilde?
 
Jeg er sååå irritert [:'(][:@]

Hvorfor MÅ jeg ha sånn søtsug? [&:][:@][:(][:o][>:][8|][X(][&o]
vil ikke.. er så flink å går turer men en og to ganger pr dag dukker DET søtsuget fram.. argh.. å jeg MÅ ha noe :(
Skal på butikken etter middag å handle inn masse frukt.. nå er det nok :)

skal begynne på 30 days shred å :)

er jeg alene om dette søtsuget?? [:-]
 
Jeg også... Usj!!! Er sikker på jeg har lagt på meg rundt magen igjen jeg.. Men det kan jo også ha noe med at jeg har begynt å spise igjen da. Men søtsuget må vekk.. Kan jo seff begynne å spise sinktabletter da! Det er jo ett godt triks!
 
tommelise: eg har kake og boller i frysen.. er SÅ sugen på å ta opp og ete i fred og ro.. for søtsuget er så ekstremt at eg har helst ikkje lyst til å dele med noken, heller [8|]
 
ORIGINAL: sorciere_

Trone:D fin framside på invitasjonane!=)


Takk snuppa!!

Og gjett hvem som rydder nå ;) Ikke meeeg ;) ;) ;) Jeg har ryddet i mine ting og satt på en maskin med tøy.
Var jo hos osteopaten i dag og herreguuuuud.... Han knakk jo kroppen på steder jeg faen ikke visste jeg hadde... au!! Men hva gjør man ikke for å bli bedre... Sukk!!!!
S nå er jeg skikkelig mørbanka og verker i hele kroppen. Men det kom jeg til å gjøre sa "ostemannen". Så samboern får trø til i dag, ha ha ha!!

Told you jeg ikke kom til å gi meg!! ;)
 
tOmmelise: du vet jeg er med på fruk og grønt opplegget vårt ;) det blir nok BRA !! hehe..
 
BTW : gooood morgen godtfolk[;)]
jeg og ei venninde gikk til jessheim idagtidlig og skal si vi har gjort mye idag[:D] for første gang var Nora umulig og ha med seg på senteret! mye suttring idag [:-] hmm.. håper det er en slik en 1 dagstrass[:D]
x'en er her nå og faktisk! FANTASTISK! hehe... blei sjokkert selvfølgelig.. men dattera han bare prater og smiler til han! glad i pappan sin hun .. :) :) ellers? alt braa jenter?'¨
 
trone: det der ekke rot[;)] hehe!
 
Back
Topp