Den lange prosessen for å få barn.

Da var TR kommet denne gangen også Skikkelig kjipt!!!!!!!!!!!!!!!!! Har fått ny time ved st. olavs for tilbakesetting av et nytt egg. Begynner å bli tøft dette her, men men sånn er bare livet...
 
Uff...så dumt da!!!!! Du skal se spiren sitter til slutt! Du får ha lykke til med neste forsøk!!
Krysser fingrene for deg jeg!!!
 
Den f...... TR altså, kjenner ikke sin besøkstid.......[:@][:@][:@] Jeg hadde håpet at det klaffet for dere nå.....Masse masse lykke til på neste forsøk....
 
Er trøtt og sliten idag.. føler meg egentli litt deprimert fortiden. kroppen er snart helt utslitt fysisk av alle medisiner osv og det gjør det ikke noe bedre for psyken... skal bli godt å få satt tilbake ett nytt egg i juni!!! visst det ikke fester seg da, får jeg en pause til høsten. avd ved st olavs har stengt i sommerferien. men det gjør meg ingenting. begynner virkelig å forstå de som ikke greier å gjennomføre alle 3 forsøkene. har hørt at mange gir opp etter andre forsøk fordi det rett og slett blir for tøft. men jeg MÅ bare holde motet oppe å bite tennene sammen selv om det kan være tøft til tider. virker som at alle andre blir gravid unntatt jeg... er skikkelig babyboom her jeg bor fortiden...
 
Du er tøff som holder ut skal jeg si deg...satt nettopp å leste gjennom dagboka di å føler meg liten her jeg har sittet å klaget i dagboka mi...du har gått igjennom mye ift til meg.....STÅ PÅ....GIRLPOWER.....sender over noen possitive tanker...og babystøv...krysser fingrene å håper på at spiren din sitter neste gang[:D]
 
klem
 
Tårene mine bare renner etter jeg leste alt du har gått igjennom![:(] Det er helt forferdelig at man skal gå gjennom så mye for å få sitt høyeste ønske oppfylt!
Ville bare sende mange gode tanker og ny energi på veien![:)]
Ønsker deg masse lykke til!
 
Stor klem
 
Takker for lykkeønskninger!!!! de gjør godt!![:)]  er bare en dag til på jobb nå så reiser vi til syden på en etterlengtet ferie!!! Lade batteriene til jeg skal sette inn tredje egget i slutten av juni!(så sant jeg ikke får problemer med alle medisinene jeg må ta da..) har gått bra med medisinene siden jeg ble operert, men legene var veldi påpasselige under første gang vi var oppe til ivf. eggstokkene ble så store at jeg kunne kjenne de som to klumper på hver side av magen! ikke godt!!! gjorde til og med skikkelig vont bare de skulle ta innvendig ultralyd!!![:(](har aldri vært vondt før eller etter...) Måtte være i to uker ved st olavs før vi kunne reise hjem uten at noen egg var blitt befruktet. Labben ringte og ga beskjeden om at ingen egg var befruktet når jeg sto i kassen på ikea for å betale.... fikk skikkelig fart på beina ut dørene og slapp tårene løs med en gang jeg åpnet bildøren...
 

 God helg!
 
Idag kom tr igjen! denne gangen va d faktisk godt den kom, slik at jeg får starte på medisinene for å få satt tilbake ett nytt egg!!!!! visst alt går som planlagt skal jeg få satt tilbake egg iløpet av siste uken i juni!![:D][:D] JIPPI[:D][:D][:D] 
 
Da har jeg fått time ved sykehuset 16 juni for ul for å skjekke at livmorshinnen er blitt over 7mm tykk og at det ikke er noen eggposer på over 10mm!! da er jeg klar til å få satt tilbake ett nytt egg!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D] er jeg heldig blir tilbakesettingen rundt 20-21 juni om jeg ikke tar helt feil
Så da blir det trondheimstur!!!
 
Fikk tlf fra barnevernstenesten igår. vi skal bli besøkshjem for to gutter på 2 og 6 år. det blir spennende!! Blir kjekt og kunne hjelpe barn mens vi venter på å få våre egne!!! (noe som kan ta sin tid...[:@][&:])
 
Da har jeg fått tlf fra st olavs hospital. Skal sette inn nytt egg på søndag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Får bare håpe at egget tåler opptiningen!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hei.
 
Har lest historien din, veldig imponert over at du holder motet oppe og at du holder ut [:)]
 
Hvordan er utviklingen nå?
 
Håper du lykkes til slutt.
 
Lykke til
 
Har ikke vært inne på siden min på en stund nå.... Har vært så oppgitt etter at mine to siste egg ikke tålte å bli tint opp[&:][&:]. Skulle sette tilbake ett egg i juni, men fikk tlf fra st olavs samme dag som vi skulle reise opp at det ikke var noen vits. Begge eggene hadde ikke tålt opptiningen... Var i posten og hentet meg nye medisiner idag. skal opp igjen den 10 oktober på forsøk nr. 2. Gruer meg noe helt j.....!! tenker på hvor vondt det kommer til å gjøre, redd for at det ikke skal bli noen befrukta egg, visst det skulle bli befruktede egg kommer d til å feste seg i livmoren... visst det ikke gjør det, får jeg mange og gode nok egg til å fryse ned slik at jeg slipper hele prosessen med egguthenting, kommer jeg til å tåle alle medisinene osv... hode går på full spreng med tanker om alt som kan gå galt!!!!!! har ikke noe arbeidslyst så jeg somler meg gjennom dagene på jobb.. gidder ikke å gjøre stort hjemme heller. føler meg rett og slett bare tom.  prøver å tenke positivt, men får det liksom bare ikke til.. Håper dagene går litt lettere når vi reiser opp til trondheim!!! er heldigvis så heldig at jeg får ha samboeren med meg hele tiden!!!!! skjønner godt at mange ikke klarer å gjennomgå alle tre forsøkene visst de ikke har mulighet/råd til å ha mannen sin med seg hele tiden!!!!
 
uffda, håper virkelig det ordner seg for dere snart!!
 
[:D]Da har jeg vært i trondheim og fått sett tilbake ett egg![:D] Fikk også fryst ned 5 egg!!!! Håper at egget sitter denne gangen! Skal ta test på lørdag... gruer og gleder meg. Bilr superdupergald visst den er positiv, men vet ikke hva jeg gjør visst den er negativ! Men prøver å tenke positivt til det motsatte er bevist!
 
Må si at jeg beundrer pågangsmotet ditt, du er ei fantastisk tøff og positiv jente!
Håper virkelig spiren sitter nå, det fortjener du! Lykke til
 
Mange klemmer fra Amodi
 
JEG ER BARE SÅÅÅÅÅ GLAD!!!!! hatt litt problemer med dataen så jeg har ikke fått skrevet noe her på en stund. Men idag er je 7 UKER på vei. Skal på ul på mandag 24 november, og gleder meg noe helt sykt til det!!!! Nå blir det julibaby på oss!!
 
Back
Topp