Den fjerde barnesykdom

En tråd i 'Oktober 2014' startet av Sommerskatt, 22 Jun 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sommerskatt Elsker forumet Oktoberskatter 2014

Er det noen av deres små som har hatt dette? Hvor lenge gikk det før utslettene ble borte? Trillet dere tur mens det pågikk?

Sigurd har fått dette, og det er skikkelig kjedelig med syk gutt :-(

2. Lykke!!! Flørter med forumet Oktoberskatter 2014

stakkars liten:( Jeg tror ikke noen av mine har hatt det. Litt vanskelig å vite siden min eldste stadig hadde nye utslett når hun var mindre. Uansett sykdom kan det være greit å ta hensyn til feberen, og ikke være noe særlig ute da. Utslettet trenger du nok ikke ta så mye hensyn til utenom å smøre ev med en fet krem.
    Masse god bedring til Sigurd!

3. Frk.Bestemt Elsker forumet Marsboerne 20 18 Oktoberskatter 2014

Vi har hatt. De forsvant like fort som det kom.. Et par dager med utslett også var det borte.. Med utslettet trillet jeg tur, men ikke med feberen.

Utslettet skal være borte i løpet av tre dager står det ellers så skal du kontakte lege :)

Utslette skal ikke klø eller plage dem :)

God bedring!

4. oktoberskatt14 Elsker forumet Oktoberskatter 2014

Samme her!

• Liker Liker x 1
  5. Heldig mamma til snart 2 Gift med forumet Oktoberskatter 2014

God bedring <3

• Liker Liker x 1
  6. Sommerskatt Elsker forumet Oktoberskatter 2014

Tusen takk <3

7. Sommerskatt Elsker forumet Oktoberskatter 2014

Da venter vi spent på fredagen - og håper at utslettet blir borte da :) Takk for svar❤️

8. Frk.Bestemt Elsker forumet Marsboerne 20 18 Oktoberskatter 2014

Snuppa var full i utslett og jeg hadde svært vondt for å tro at utslettet skulle bli borte på 3 dager, men plutselig var de ikke der mer!

Fortsatt god bedring :)

9. LoveMyMiracle Mamma til vakre Adrian <3 VIP Oktoberskatter 2014

Har desverre ingen erfaring, men god bedring til lillegutt <3

10. Hestehoven Elsker forumet Oktoberskatter 2014

Vi hadde det i forrige uke. Tre dager med feber og tre dager med utslett. Trillet tur som vanlig ja, hvorfor ikke?? Hun sover kun i vogna på dagtid så det må vi :)

11. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Vi hadde også tredagers feber'n i huset i sommer. Stakkars lille klumpen min.. Ikke noe godt når de er syke.

Del denne siden