Den fjerde barnesykdom

Sommerskatt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Er det noen av deres små som har hatt dette? Hvor lenge gikk det før utslettene ble borte? Trillet dere tur mens det pågikk?

Sigurd har fått dette, og det er skikkelig kjedelig med syk gutt :-(
 
Er det noen av deres små som har hatt dette? Hvor lenge gikk det før utslettene ble borte? Trillet dere tur mens det pågikk?

Sigurd har fått dette, og det er skikkelig kjedelig med syk gutt :-(
stakkars liten:( Jeg tror ikke noen av mine har hatt det. Litt vanskelig å vite siden min eldste stadig hadde nye utslett når hun var mindre. Uansett sykdom kan det være greit å ta hensyn til feberen, og ikke være noe særlig ute da. Utslettet trenger du nok ikke ta så mye hensyn til utenom å smøre ev med en fet krem.
Masse god bedring til Sigurd!
 
Vi har hatt. De forsvant like fort som det kom.. Et par dager med utslett også var det borte.. Med utslettet trillet jeg tur, men ikke med feberen.

Utslettet skal være borte i løpet av tre dager står det ellers så skal du kontakte lege :)

Utslette skal ikke klø eller plage dem :)

God bedring!
 
Vi har hatt. De forsvant like fort som det kom.. Et par dager med utslett også var det borte.. Med utslettet trillet jeg tur, men ikke med feberen.

Utslettet skal være borte i løpet av tre dager står det ellers så skal du kontakte lege :)

Utslette skal ikke klø eller plage dem :)

God bedring!
Samme her!
 
stakkars liten:( Jeg tror ikke noen av mine har hatt det. Litt vanskelig å vite siden min eldste stadig hadde nye utslett når hun var mindre. Uansett sykdom kan det være greit å ta hensyn til feberen, og ikke være noe særlig ute da. Utslettet trenger du nok ikke ta så mye hensyn til utenom å smøre ev med en fet krem.
Masse god bedring til Sigurd!
Tusen takk <3
 
Vi har hatt. De forsvant like fort som det kom.. Et par dager med utslett også var det borte.. Med utslettet trillet jeg tur, men ikke med feberen.

Utslettet skal være borte i løpet av tre dager står det ellers så skal du kontakte lege :)

Utslette skal ikke klø eller plage dem :)

God bedring!
Da venter vi spent på fredagen - og håper at utslettet blir borte da :) Takk for svar❤️
 
Da venter vi spent på fredagen - og håper at utslettet blir borte da :) Takk for svar❤️

Snuppa var full i utslett og jeg hadde svært vondt for å tro at utslettet skulle bli borte på 3 dager, men plutselig var de ikke der mer!

Fortsatt god bedring :)
 
Vi hadde det i forrige uke. Tre dager med feber og tre dager med utslett. Trillet tur som vanlig ja, hvorfor ikke?? Hun sover kun i vogna på dagtid så det må vi :)
 
Vi hadde også tredagers feber'n i huset i sommer. Stakkars lille klumpen min.. Ikke noe godt når de er syke.
 
Back
Topp