2725020070603
Glad i forumet
Som den juleentusiasten jeg er, har jeg begynt å tenke på årets julegaver. Jeg vil gi noe spesielt til lille siden det er første julen, men føler meg litt tom for ideer... Hva skal dere gi babyene i julegave i år??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mini syns denne bamsen er super så gøy at han klarer å trykke på den selvHaha, bra det ikke bare er meg som har begynt å tenke i de baner alt vurderer Gåvogn eller gåbil, heller mot gåvogn siden jeg syns de bilene tar litt for stor plass (de jeg har sett på hvertfall) evt denne; https://www.toysrus.no/serier/fishe...u@fWAAABfX6zxY2:20160919203701:s#.V-BMczQzfCQ
Bøker er kjempefint å få ja, har fem stykk nå og jeg er allerede SÅ lei av demTänker kanske som Pink. Gåvagn hade varit supert och massa leksaker och böcker
Åå så bra, da blir det tips til besteforeldreMini syns denne bamsen er super så gøy at han klarer å trykke på den selv
Må de få noe? Jeg tenkte gåbil, men så er jo dette nummer 1 og vi har ingen å arve etter. Hadde hun hatt alt hun trengte hadde hun sikkert fått en ny leke eller ullklær til barnehagestart. Det er vel likevel innpakningen som er mest interessant? Eller kanskje en ballong?Oi, jeg har ikke tenkt på hva han skal få en gang jeg Veit hva storesøster skal få.. Men lillebror? Hmm... Vi har bøker og gåvogn etter storesøster..
De får jo veldig mye av mange andre som oftest, kan kanskje se an hva behovet er tenker jeg..Må de få noe? Jeg tenkte gåbil, men så er jo dette nummer 1 og vi har ingen å arve etter. Hadde hun hatt alt hun trengte hadde hun sikkert fått en ny leke eller ullklær til barnehagestart. Det er vel likevel innpakningen som er mest interessant? Eller kanskje en ballong?
Egentlig, så kan de få det samme begge to! Storesøster skal få en skilpaddenattlampe som lyser opp rommet med stjerner! Han kan jo bare få sammeMå de få noe? Jeg tenkte gåbil, men så er jo dette nummer 1 og vi har ingen å arve etter. Hadde hun hatt alt hun trengte hadde hun sikkert fått en ny leke eller ullklær til barnehagestart. Det er vel likevel innpakningen som er mest interessant? Eller kanskje en ballong?
Eg og!Jeg gleder meg forresten noe helt sykt til jul nå som vi har barn ♡♡♡
Haha ja, jeg har vurdert sånn flere ganger, men jeg orker ikke alle de ballene rundt i huset *apetryne*Eg og!
Til mini har eg litt lyst å kjøpe sånn svær dragebamse med ballbasseng inni, som Shishi hadde. Mest fordi eg har litt lyst på den sjæl :-D
Lurt de nattlampene er så fine ❤Egentlig, så kan de få det samme begge to! Storesøster skal få en skilpaddenattlampe som lyser opp rommet med stjerner! Han kan jo bare få samme
Det blir mange baller i luften jaHaha ja, jeg har vurdert sånn flere ganger, men jeg orker ikke alle de ballene rundt i huset *apetryne*
Så kjekt hvilken type stol da?Vi skal gi en stol til M som hun kan bruke når hun ser på tv/leser bok osv.