Den første julegaven...

2725020070603

Glad i forumet
Som den juleentusiasten jeg er, har jeg begynt å tenke på årets julegaver. Jeg vil gi noe spesielt til lille siden det er første julen, men føler meg litt tom for ideer... Hva skal dere gi babyene i julegave i år?? :)
 
Tänker kanske som Pink. Gåvagn hade varit supert :) och massa leksaker och böcker:)
 
Oi, jeg har ikke tenkt på hva han skal få en gang jeg o_O Veit hva storesøster skal få.. Men lillebror? Hmm... Vi har bøker og gåvogn etter storesøster..
 
Oi, jeg har ikke tenkt på hva han skal få en gang jeg o_O Veit hva storesøster skal få.. Men lillebror? Hmm... Vi har bøker og gåvogn etter storesøster..
Må de få noe? Jeg tenkte gåbil, men så er jo dette nummer 1 og vi har ingen å arve etter. Hadde hun hatt alt hun trengte hadde hun sikkert fått en ny leke eller ullklær til barnehagestart. Det er vel likevel innpakningen som er mest interessant? Eller kanskje en ballong? :p
 
Må de få noe? Jeg tenkte gåbil, men så er jo dette nummer 1 og vi har ingen å arve etter. Hadde hun hatt alt hun trengte hadde hun sikkert fått en ny leke eller ullklær til barnehagestart. Det er vel likevel innpakningen som er mest interessant? Eller kanskje en ballong? :p
De får jo veldig mye av mange andre som oftest, kan kanskje se an hva behovet er tenker jeg..
 
Må de få noe? Jeg tenkte gåbil, men så er jo dette nummer 1 og vi har ingen å arve etter. Hadde hun hatt alt hun trengte hadde hun sikkert fått en ny leke eller ullklær til barnehagestart. Det er vel likevel innpakningen som er mest interessant? Eller kanskje en ballong? :p
Egentlig, så kan de få det samme begge to! Storesøster skal få en skilpaddenattlampe som lyser opp rommet med stjerner! Han kan jo bare få samme :)
 
Jeg gleder meg forresten noe helt sykt til jul nå som vi har barn ♡♡♡
 
Tenkte enten babybøker eller klær. Har alt av utstyr etter storebror
 
Eg og!
Til mini har eg litt lyst å kjøpe sånn svær dragebamse med ballbasseng inni, som Shishi hadde. Mest fordi eg har litt lyst på den sjæl :-D
Haha ja, jeg har vurdert sånn flere ganger, men jeg orker ikke alle de ballene rundt i huset *apetryne*
 
Back
Topp