Den første julegaven...

En tråd i 'Mars 2016' startet av Eia7, 19 Sep 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. 2725020070603 Flørter med forumet

Som den juleentusiasten jeg er, har jeg begynt å tenke på årets julegaver. Jeg vil gi noe spesielt til lille siden det er første julen, men føler meg litt tom for ideer... Hva skal dere gi babyene i julegave i år?? :)

2. Pink Elsker forumet Sommerfuglene Desemberlykke 2018

• Liker Liker x 1
  3. Devine84 Gift med forumet Marslykke 2016

Tänker kanske som Pink. Gåvagn hade varit supert :) och massa leksaker och böcker:)

4. Millli Guest

• Liker Liker x 1
  5. Pink Elsker forumet Sommerfuglene Desemberlykke 2018

Bøker er kjempefint å få ja, har fem stykk nå og jeg er allerede SÅ lei av dem :wideyed:

6. Pink Elsker forumet Sommerfuglene Desemberlykke 2018

Åå så bra, da blir det tips til besteforeldre :)

• Liker Liker x 1
  7. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Oi, jeg har ikke tenkt på hva han skal få en gang jeg o_O Veit hva storesøster skal få.. Men lillebror? Hmm... Vi har bøker og gåvogn etter storesøster..

8. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Må de få noe? Jeg tenkte gåbil, men så er jo dette nummer 1 og vi har ingen å arve etter. Hadde hun hatt alt hun trengte hadde hun sikkert fått en ny leke eller ullklær til barnehagestart. Det er vel likevel innpakningen som er mest interessant? Eller kanskje en ballong? :p

• Liker Liker x 2
  9. Dilldall_ Forumet er livet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

De får jo veldig mye av mange andre som oftest, kan kanskje se an hva behovet er tenker jeg..

10. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Egentlig, så kan de få det samme begge to! Storesøster skal få en skilpaddenattlampe som lyser opp rommet med stjerner! Han kan jo bare få samme :)

11. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Jeg gleder meg forresten noe helt sykt til jul nå som vi har barn ♡♡♡

• Liker Liker x 1
  12. Lego Forumet er livet Marslykke 2016

Tenkte enten babybøker eller klær. Har alt av utstyr etter storebror

13. Vaggegåsa Elsker forumet Marslykke 2016

Eg og!
    Til mini har eg litt lyst å kjøpe sånn svær dragebamse med ballbasseng inni, som Shishi hadde. Mest fordi eg har litt lyst på den sjæl :-D

• Liker Liker x 2
  14. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Haha ja, jeg har vurdert sånn flere ganger, men jeg orker ikke alle de ballene rundt i huset *apetryne*

15. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Lurt :) de nattlampene er så fine ❤

16. Shishi Glad i forumet Marslykke 2016

Det blir mange baller i luften ja :p

• Liker Liker x 3
  17. Litjlointa Forelsket i forumet

Vi skal gi en stol til M som hun kan bruke når hun ser på tv/leser bok osv.

• Liker Liker x 1
  18. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Så kjekt :) hvilken type stol da? :)

Del denne siden